2013. november 18., hétfő

Nyáridéző zenék listája ;)

Hey! 

Ismét eltelt egy kis idő, mondhatni írói vénám megcsömörlött, ami nem teljesen igaz, de hát mit írhatnék már, mikor mindent elregéltem szinte :)

A mai "szép" hétfői reggelen (f*ck monday!) döbbentem rá, miközben a reggeli kávémat kortyolgattam NewYorkban szerzett bögrémből és éppen az előttem álló 8 órás gyári munkára tuningoltam magam... HOGY BAZDMEG A CSULÁS MUNKA HIÁNYZIK! Mert jó volt a társaság, mert rich bitch-nek éreztem magam kéthetente az itteni gyér fizetéshez képest, és akkor is jobb körülmények voltak, nem rohadt le a kezem stb stb... 

Ha már ennyire visszahúzott a szívem a chulás melóhoz, hát el kell, hogy mondjam, hogy a munka közbeni szórakoztatásunkat megtestesítő rádióhallgatás nem épp volt a legfelemelőbb... Íme egy lista, aminek elején a szarrá játszott melós számok következnek, aztán a vége felé a housing-partys zenékből szemezgettem. Jó nosztalgiázást, másoknak pedig kellemes nyáridézést! :)



Icona Pop - I love it: az a dal, amit senkinek sem kell bemutatni... És amire két pizza közben is lehetett táncolni seprűvel a kézben!




Rihanna: Stay ... Ehhez sem fűznék sokat, ha napi húszszor nem, akkor egyszer sem!





Daft punk: get lucky





Wake me up: hányásig!





Imagine Dracone: Radioactive




Robin Thicke: Blurred lines... Igazi bulizenévé nőtte ki magát, aztán a napi 100*-i lejátszásnak köszönhetően már mindenki unta...




Macklemore: Thrift shop. Bár nem az idei évből való, az elsőnek érkező csapat sokat bulizott erre :)




Macklemore: Can't hold us. És ha már Macklemore, akkor mégis csak ez volt a best of partyzene :)




Soulja boy: Crank that - már mindenki tudja a koreót, nem?! :D





Lil Wayne: Love me - személyes kedvenc, ettől teljes a nyári listám :)





Amúgy pedig ezer hála és köszönet a nagybátyámnak, most érkeznek meg a videók, amit az utazásos másfél hétben vettem fel... Ha lesz egy kis időm, tolok valamiféle videóanyagot ide ;) :*




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése