2013. július 5., péntek

A júliusnak a negyedike

Sűrűsödnek egybe a napok, sok minden történik, agyilag felfogni képtelenség, és mire megemészteném már máshol tartunk. Szóval próbálom összefoglalni, és megtalálni a sztorikat, hogy átadjam úgy, ahogy átéltem :)

Szerda.Szerda.Szerda. Hagytuk, hogy áthasson minket is a görög feeling, így a napi program legnagyobb részét a Mt. Olympus Water&Themepark tette ki. Sikeresen bestoppoltunk a városba (egy cuki mexikói srác vett fel, kábé semmit nem beszéltünk :D). Megcsináltattuk a csajoknak is a citycardot, aztán elmentünk a "Believe or NOT" nevezetű helyecskére, ami sok-sok érdekességet tartalmaz, kultúrákra lebontva :) Izgalmasnak izgalmas volt, de elég hamar túlestünk rajta :D


A Dunkinos kávét most sem lehetett kihagyni, azt hiszem megtaláltam a világ egyik legjobb ice coffeeját. Pont elegendő energít kaptunk tőle, hogy 5-ig kibírjuk a napot :D Mert elvileg nem vihettünk volna be kaját a vidámparkba, de olyan simán átengedtek a bejáraton, hogy egy szarvasmarhát is bevihettem volna :D De asszem jobban jártunk kaja nélkül...


Dunkintól kábé 20 percre van a Mt. Olympus. Ugyebár vízipark és vidámparkszerűség egybe. A kombinált jegy amúgy 40 dolcsi, mi persze ingyen bemehettünk :D Az időjárás nem nagyon kedvezett a víziparkozáshoz, így maradtunk a vidámparkos résznél, így is sok helyen 30-45 percet kellett várni arra, hogy 30 percig hullámvasutazzunk. Az első hullámvasút a holtak és az alvilág istenéről kapta a nevét, ami elég találó volt. A mi HADES-unk, ahol 45 perc az átlagos várakozási idő közben kellemesen meg lehet társalogni az időjárás viszontagságait (megint fos=szabadnapunk van), a "mik történnek a housingban" kérdéskört, továbbá mi lesz július negyedikén - nekünksemmi - dolgokat is. Szóval felkészítettük magunkat, hogy kurvajó lesz. Hát. Be kell valljam, hogy még annál is jobb volt, a könnyem kicsordult :D Ha a kávé mellé egy laza fánk is beficcan, akkor tuti, hogy dupla randi lett volna 2 órán belül :D Én nem tudom mennyivel száguldottunk, de Mesi 8 napon túl gyógyuló sérülést okozott Krisztinek a "kézfogásával", és tényleg folyt a könnyeim miután lejöttünk. Katartikus élmény.


Volt még tovább 2 "kisebb" hullámvasút, továbbá bepróbáltunk 2 gokartpályát is (APA MEGINT VEZETTEM :D). Szóval lényegében voltunk 3 nagy hullámvasúton, 1 picin, 2 gokartpályán és ez tartott 5 órába. Mindenhol minimum fél órás várakozási idő, max 3 perces jóságosságért. De ki nem hagytam volna!




Fél ötkor indultunk kajálni, aznapi választásunk a TACO BELL-re esett, ahol olyan fincsi kaját ettem, hogy megérte kivárni az 5 órát :D Íme:


A nap zárásaként stoppoltunk (külön élmény, de felvett egy kanadai hapsi :D), aztán most kutakodok emlékeimben, de igen! Simán befeküdtem pihenni 1 órára az ágyba, hogy majd én még elmegyek futni, de akora "hero" voltam, hogy átaludtam a délután maradék részét :D Este volt még egy csöves beszélgetésünk az anyagi helyzetünket tekintve, de lifeguardos tréningbe fulladt, így 1-kor ismételten aludtam.

Forsz of Dzsuláj! Reggel futás a rohadt melegben, fotosztintetizálás a teraszon és 2-től meló! Nincs is jobb dolgozni 40 fokban, míg mindenki élvezi a nagy szánsájnt. Meló mindenhol, persze annyi ész nem volt, hogy elegendő embert tegyenek msot be. Mindig sokan vagyunk, amikor meg kéne ember, akkor meg semmi. A tűzijátékot is két pizza között néztem meg, de nem volt akkora durranás. 


Meló után nagyon amerikába öltöztünk, ha már egyszer itt vagyunk, miért is ne-alapon. Letámadtuk a kedvenc szekjuritis bácsinkat...


... iszogattunk, és egy laza másfél órás diskurálás után leléptünk aludni. Nagyon izgalmas :D Mondjuk jobban örültem volna, ha civilben tölthetem ezt a napot. Na de majd őhm... máskor! :D 




...Lelkibazdmeg. Nem mondom, hogy mindig kellemes személy vagyok, sőt inkább a "megosztó" jelzőt használnám magamra. De alapjáraton tudok kedves is lenni ám :D Sőt, ha valakinek fáj a létezés vagy bármi(je), akkor sajnálom, meg együttérzek. Aztán a nagy számmal tuti beleszólok és elsősorban próbálok jófej lenni és segíteni. Aztán már nem biztos, hogy jófej vagyok, mert felbasznak a suta emberek. HA (és most true story) felfázol és fáj és sírsz, akkor sajnállak meg együttérzek. Ha megaszondom, hogy azért öltözzé má' fel kisanyám, mert kurvára nem egy picsagatyában kell flangálni az éjszaka közepén, flip flopban, akkor ne nézz bociszemekkel, hogy nem fázol. Hja és ne meztelenül aludjá' és ne legyél gyökér légyszíves. Attól hogy megiszod az tőzegáfonyás löttyöt, attól nem lesz jobb. Sírjá, szenvedjé, de ha egy kétéves szintjén vagy és nem bírod felfogni, hogy a gyógyszert nem vodkával kell legurítani, akkor fájjon bazzeg! Hja és ha már a kórházat is megjártad, és más dolgozik helyetted és az orvos utasítására dolgozni sem mehetsz, akkor kurvára ne járkálj el forsz of dzsulájos amcsi partyra. 

Na mindegy.


Jövök majd egyszercsak. Csók! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése