2013. június 8., szombat

Mostanság

Ismételten csodálatos szar időre ébredhettünk a Wisconsin állambeli Wisconsin Dells külvárosától nem messze található „ahol a madár sem jár” Resortból.



Tegnap volt az első olyan day off-om, amikor azt csinálhattam volna, amit szeretnék, de köszönhetően a balfasz műszaki „szakembereknek”, életjelet sem bírok küldeni, pedig aztán csak egyszer szeretném kilelkibazdmegolni magamat a családdal és a drágalátos barátaimmal, de hát még ez sem megy :D Nem mellesleg pedig az idő is csak kora délutánig volt kegyes hozzánk, így ha már lemaradtam a városnézésről (nem volt már hely a taxiban), inkább maradtam a netnélküli laundryban és néztem ki a fejemből. Amúgy eszméletlen kényelmes ágyak vannak itt, megpróbálkoztam egy kis alvással is, ami végülis egy „árammal kezelt disznóéhoz” volt hasonló, annyiszor rángatóztam mindenféle neszre. Persze eközben a mosógépek laza kis dubstepet toltak, „biztos ami biztos alapon el ne aludjak”.
Aztán hogy kronologikusan is visszafelé haladjak, akkor ismét ugrunk az időben: délelőtt sikerült elmászni a WalMartba, persze taxival és perszehogy nem az occsó 7 dollárossal, hanem 15 dolcsiért. Mindenhonnan 7 dolcsi, csak CV Resortból nem. Na de a lényeg, hogy nem fogok éhen halni csütörtökig, ugyanis akkor tudok a legközelebb elmenni boltba.

Visszaérvén elkezdtünk net után kutatni.

  •  Dekkolás a mosodában 1 óra, pipa!
  • háromszor meglátogatni a HR-esünket, pipa! 
  • Elmenni a Crashbe szintén netért, pipa!


És persze, hogy sehol nem volt. Mondjuk nagyon erőltették itt a „VENDÉGÉRT MINDENT”-dumát, szóval reméltük, ha már értünk nem is, de a drágalátos vendégért mindent megtesznek és összehoznak valamit. Aztán ha már ennyire belemerültünk a nagy semmibe, hát elmentünk 4D-s mozizni Zsófival. Állati volt, persze az utáni levő kissé hányingeres részt kihagynám, de azt hiszem ez amolyan szuvenyír.
Végülis említhetek egy kis pozitívumot is ennek a nettelenségnek, ugyanis tudtam csinálni fotókat a hotelben, élvezzétek (pontosabban élveznétek, ha hoztam volna kábelt a telómhoz… Na majd holnap :D

Ugrás előre az időben, ismét az áramtól rángatózó disznó képe elevenedjen meg bennetek, amikor is felpattantam és elindultam szobára (kackac, nagyon vicces vagyok ma is). És lássatok csodát! OTT VOLT NET!
Mondjuk (hogy nőies is legyek máma) baszhattam az egészet, mert senki érdemleges nem támborgott a net világában hajnali 1-2 körül. Soha többet nem ígérem, hogy szkájpozunk. Írok itt, válaszoltok, ha van kedvetek/erőtök, aztán ha úgy alakul és egy időben és dimenzióban tartózkodunk az internet eme csodás világában, hát akkor majd folytatunk némi érdemleges diskurálást.
Így a nagy érdeklődéssmentességre való tekintettel elvontattam magamat futni. Egy hét kihagyás után, yeaaaaaah, fuckin’ HERO vagyok :D Sőt, hogy megnyugtassam lelkecském minden egyes zugát, hát táncoltam is másfél órát. Na ez azért ez a feeling: AMERIKÁBAN HIP HOPOZNI! <3
(azt már csak zárójelben jegyzem meg, hogy VOLT egy táncolós cipőm. Szinte még újszerű állapotban, tényleg alig egy éve volt meg, de 1 óra beton és kilyukadás állapot előtti állapotok uralkodnak! :D)
A nap maradék idejében fetrengtem az ágyamban és hamar bealudtam. És most megint itt ülök a laundryban és fohászkodom a WájFáj istenéhez, de kurvára nagyon nem akar meghallani. Szóval amint lesz netem, azt észreveszitek, mert addigra már pont ezt a sor olvassátok ;D



Csókoltatok mindenkit, egyetek sok túró rudit a nevemben, igyatok páleszt, és ha eléri a 20 fokot a Balcsi, akkor pancsoljatok egy sort helyettem is! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése