2013. június 6., csütörtök

Tukán-bébi, again!

Heyho! :)

Ismételten üdvözletem mindenkinek, ma már harmadszorra zaklathatom meg a nyugodt lelkivilágotokat, tehát előre is elnézéseteket kérem, hogyha lecsúsznátok lelketek legmélyebb pöcegödrébe. Ott találkozunk! :D

Ma végre eltelt az utolsó lifeguardos napom, és azt elmondhatom róla, hogy tettek róla, hogy meg is utáljam véglegesen :D Na jó, nem utálat vagy valami, de azért tényleg örömkönnyeket morzsolok el most... Muhahahahaaa

Na mik is történtek máma?!

  •  végre tudtam beszélni Anyuval! :) És neki is tetszik a blog, szóval köszi Mámmá, hogy olvasod, puszi! :*
  • tegnapi történés még, de sikerült elcserélnem az egyik leányzó M-es pulcsiját, az "én" S-esemre...
  • ma irtó idegesítőek voltak a gyerekek... Persze, hogy mindegyik agyon fröcskölt vízzel én meg már a (fagy)halálomon voltam
  • már épp zártunk, mikor a "Temple" nevezetű helyen sétálgattam fel-alá szorgalmasan, amikor is az egyik gyerek elkezdte rám irányítani az egyik locsolót... Persze, hogy idegbeteg lettem, aztán szépen el is fütyültem neki a Magyar népmeséket, majd miután felfogta gyököcském, hogy zárunk csak lemászott. Na szóval ezek nem fognak hiányozni.
  • persze a végét ennél jobban nem is lehetett volna elhúzni, de végleg vége


Őhhhhm, egyébiránt szabadnapom van pénteken, szóval próbálom kihasználni, pihizni, elmenni bevásárolni, és a nagy fogadtatásra való tekintettel esélyes egy "Hogyan?" poszt is :D 

Jó éjszakát, illetve jó reggelt evribádi! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése