2013. június 6., csütörtök

Utolsó OC

Az utolsó bejegyzéstől folytatván szépen kiszkájpoltam magam, jól esett a kis lelkecskémnek ennyi lelkibazdmegolás után. Az este emlékeim szerint elég pihenősen telt, végre meg tudtam nézni egy filmet és végre hamar (éjfélkor) ágyba kerültem...

Na és akkor az utolsó OC kielemzése következzen. Viszonylag könnyű kelés után elindultunk a srácokkal az aquaparkba. A hőmérséklet 12-13 fok körül mozgott, az  időjárás esős, szeles... Persze az én hajam még mindig tart! :D 
Szóval boldogan konstatáltuk, hogy most aztán 'bizisten' nem fogjuk kinyitni a külső részt... Hát persze hogy DE! Mert jön 300 gyerek. Aha, jó. Szerencsére belül kezdtem, de 12 előtt eljött az idő, hogy kirángassam magam. Ugyebár, mint már láttátok, a mi kis rucink egy harmatvékony fehér felsőből és egy kis piros rövidnadrágból. Az én saját hosszú gatyámat-pulcsimat persze nem vehetem fel, mert az nem Chulás (csulát akartok?! Tehetünk róla...). Szépen kikönyörögtem az egyik főemberkétől a felsőjét, amit el is magyarázott, hogy hova rakott, de amikor beértem a bréking-rúmba, hát persze hogy nem találtam. Így felkaptam egyet, ami Ádámé volt, mint kiderült, szóval innen is köszi még egyszer! :)

Hát akkor induljunk neki a 3 órás procedúrának. Konkrétan kijött 30 gyerek az ESŐBE, HIDEGBE! Lila szájjal, libabőrösen rohangáltak, a tanárok meg persze melegítőben terelgették csibéiket. Aztán egyszer csak eltűntek, gondolom mentek haza. Ez volt egykor... És mi ott álltunk ESŐBEN? HIDEGBEN egy lóf@szban és néztük a semmit. Komolyan mondom, ha most sem létesítek komolyabb kapcsolatot Tüdő Gyuszival, akkor tényleg soha! FUCK.

Aztán mire bekerültem a belső részre és a 20 perces ebédszünetemre, addigra már a lábamról kaparásztam a jégkockákat az italomba. Gratulálok minden sültkrumpli IQ-val egyenlő, vagy éppen el nem érő, agyhalott amerikainak, aki szerint normális, ha nyitva tartunk 20-30 embernek kinn. Na de túléltem, nem rinyálok!

4-től kaptam két csajszit, mondhatni betanításra, de ezt elég erős szónak érzem, az én angoltudásomat illetően, így csak azt mondom, hogy kaptam 2 emberkét, akikkel együtt jártam az utolsó óráimat. Az egyik csaj magyar volt, vele VALAHOGY megértettem magam ... Na de a másik: SKÓT, bassza meg!
Nyugtassatok meg, hogy a skótok nem angolul beszélnek, lécccccccccccccci! Ha eddig említettem volna azt, hogy nem értem a niggákat, felejtsétek el! A skótok tuti nem angolul beszélnek! :D Amikor hozzámszólt, próbáltam legalább egy "the"-t kivenni, de nem ment :D Komolyan nem értem. 

Fél 10-kor már otthon voltunk, gyorsan megejtettem egy szkájpot Apuval, aztán egyszercsak bejött egy biztonságis "bácsi", mivelhogy volt egy buli, ami kicsit kicsapta a biztosítékot, ezért 11-kor zárni akarják a mosodát. Hát egy az, hogy kapják be, mert egész nap dolgozom és akkor legalább egy kis netezést hadd engedjek meg magamnak, a másik pedig, hogy mosni is kéne... Na de ez a srác marha cukker volt, odajött mögém, aztán mondom neki, hogy "Ő az apám", erre bevigyorgott a kamerába, meg integett Apámnak. Remélem örülsz Papci, hogy egy igazi original amcsi biztonsági bácsi vigyáz ránk :D Be se zárta a laundryt, hát mer' femilivel lehet társalogni. KÚL!

Az este folyamán még megejtettünk egy kisebb b-day partyt Zsófinak, még egyszer boldog szülcsinapcsit! :)

Az éjszaka pedig javarészt mivel mással, ha nem alvással telt volna... De a reggel hagyott némi kívánnivalót maga után, ezért is döntöttem úgy, hogy indítok egy kis "rovatot" a blog keretein belül... Annyira megszállt az ihlet a tegnapi nap folyamán, hogy írni fogok... Várjátok türelemmel. Csókoltatok mindenkit! :*

1 megjegyzés: