2013. május 25., szombat

Amikor túl sok(k) minden történik ;D

Hey!

Próbálok gyorsan írni, mert hulla vagyok. Na szóóóóval reggel nagy nehezen feltámadtunk porainkból vala, majdan  összeszedtük magunkat az előre megtervezett túrácskánkra, amit a környező erdőben tettünk meg vala.

Nagy itt az erdő, sőt, itt folyik a Wisconsin folyó is, mondjuk addig én még nem jutottam el. Az erdő szép, és aki ismer, annak örömmel üzenem, hogy kábé nincs allergiám... Szimplán csak megfáztam, szóval a zsepik fogynak szintúgy, bár inkább kevesebb.
Amúgy érdekes, hogy ahogy mennénk be az erdőbe volt egy cipőtisztító, hogy biztosan ne piszkos cipővel kolbászoljunk?! :D



Amúgy a szobatársainkkal voltam, két cseh csajszival és egy szlovák-magyar leányzóval, akivel már pózerkodtam pár képen (ez szinténaz ő lába! :D)
Érkezéskor kaptunk 1 kajajegyet, ami egyszeri ingyen zabálásra jogosít fel. Hát most volt itt az idő, hogy kihasználjuk, elmentünk a Chula Vista főbejárathoz, két útbaigazítás után megtaláltuk a helyet (az első-recepciós-segítségünk biztos tuti lett volna egy amerikainak. Elhadarta, mi meg csak okay-okay, és mentünk tovább a következő emberünkhöz, aki végülis egy ottani pincér volt :))

Végül hamburgert ettünk sültkrumplival... Hát ez a finom itt baszki! Nem az édes-ragacsos genyók, hanem a húsos, sós dolgok. És mindezt ingyen?! Kurva nagyon jól jártunk! :D



Nem volt sok időnk zabálni, rohanni kellett az orientácóra. Lényegében papírozni kellett, de volt legalább 20 oldal, és szerintem a vesénk eladását is aláírathatták volna velünk, nem tűnt volna fel. Ráadásul újabb dollárlevonásokkal jár az itt létünk... Mondjuk a kis névkártyánk 7 dollár, továbbá egy keddi orientáció ami 20 kibebaszott dollár lesz... 

Aztán elosztottak minket munkahely szerint. Én a Crash Landings nevezetű gyorsétteremben dolgozom. Egyenruha: fekete gatya-cipő és TUKÁNOS ing. Kaptok képet ígérem. De csak akkor, ha nem fogtok nagyon sírni a röhögéstől :D 
Szintén papírozás volt, aztán megkérdezték, hogy ki akar dolgozni ma, hát én jelentkeztem. 4-re mentünk vissza, és fél 12-ig voltunk. Fárasztó volt nagyon. Néha pörögtünk csak, de volt olyan, amikor 6-an ültünk és néztük egymást. Jobban szeretem, ha pörög a munka.

Hogy mit is csináltunk?! Hamburgert, sajtburgert, pizzát, sültkrumplit, na meg álltunk és néztük egymást. Szerencsére nem ezt fogom csinálni 3 hónapon keresztül, ez csak az egyik munkakör. Leszek simán takarító, mármint ezen a helyen, vagy mondjuk leszek outdoor munkán is. Szóval izgiiii :)

Egy filippinó csajszi tanított be, nagyon cukker volt :) És ma kivételesen ingyen ehettünk, ez megint hmaburger volt sült krumplival, hát evvan, ezt kő' szeretni :D

Elbírnék viselni most egy masszázst amúgy a lábamon, nagyon meg vagyok halva. Meló után még bontottunk egy sört, hogy megünnepeljük az első munkanapot, aztán beültünk a mosodába beszélgetni :D És most alvás. 2.18 van, szóval ennyi mára. Ma 4-től dolgozom szintén, próbálom kialudni magam... Majd jelentkezem! :*

1 megjegyzés:

  1. én feljogosítottam magam a tukános ing kiröhögésére... sírok xDD

    VálaszTörlés