2013. július 2., kedd

Leamortizálódva

Na csáááááááááááááááááááááááááááááááááááá!

Éppenséggel már egy órához közeledünk hajnaltájt, és most terveztem megírni egy kisebb bejegyzést, de jelenleg ez a művelet lehetetlennek tűnik... De azért megpróbálkozom vele, de mindenkit biztosíthatok arról, hogy nem fogom újraolvasni, mert annyira nem érzem át, most ezt a dolgot :D

Szóval az elmúlt napokban nem tudom mikor volt (gyors csekkolás...). Ahh, szóval pénteken írtam (az bazzeg jó régen volt). Hát azóta dolgoztam. Meg voltam dolgozni, hjaaaaaa és még dolgoztam. Nagyon izgalmas. Háromszor voltam kinn a "Cactus" nevezetű helyen, ez a nagy étteremnek egy kicsinytett változata... Extrém izgalommal jár... Nézd:

12 óra. Épp kajakómában szenvedsz a fél tizenkettes ebédtől. Inzulinszinted épp normalizálódik, legszívesebben elküldenéd magadat melegebb éghajlatra, mondjuk a "szomszédos" Hawaiira egy bödön koktéllal és keresnéd a hableányokat a vízben, miközben szürcsölöd a bödönödet. Eközben persze beindul az "ebédidő", mindenki jönne a burgerért, nachosért, hotdogért na és a többi fosért. Felhúzod a náááááájlon kesztyűt, kibaszol 2 csirkét a sütővasra, aztán nekilátsz sütni. Eközben dedobálod a csikken sztripszeket (de nevezhetjük tendőrnek vagy fingőrsznek is), továbbá a potétót is, aztán közben fordítasz a csirkén, megfűszerezed, előkészíted a kis papírdarabot, meg a bőrger zsemlét, közben rádobsz egy hotdog virslit, készíted a többi dolgot. Eközben felcsendül valami fasza zene jutyubról, amit szépen ki is használunk (filmnézésre is tökéletes). Közben készülnek a zabák, kezd fogyni a nép, te meg örülsz, hogy nem azzal a balfasszal tettek be. Igen, azzal. Akinek fingja sincs az élet értelméről, és kábé egy moszkító iq-ja körül kering. Ha éppen nem papucsállatot játszik.
Elülepszik a nagy áradat, előkapsz egy kis pina coladat, marsz egy kis sült krumplit (csak mert az új szuperbráner [loptam Petitől ezt a szót!] megengedte) és jöhet a távolbanézés. Pontosabban új hobbi: csoportos távolbanézés. Kombinálva egy kis fotoszintetizálással. Aztán jön egy kis zápor. Ablakok fel. 5 perc dumcsi az éghajlatról és egyéb időjárási tényezőkről. Eső el, nap elő... Ablakok le (nem 2 grammosak)... Hogy biztosan hasson ez az egész, ezt tegyük meg legalább hatszor egymás után...

Ilyen izgalmas egy nap a Kaktuszban. Konyhában is voltam. Az is izgi, de most nem mesélem el :D

Amúgy észrevettétek, hogy már július van?! Kurvajóóóóóóóó :D Lassan már lehet kitalálni a programokat az utolsó két hétre! Kaptam meghívást ugyebár Kanadába, de ez most ki lesz hagyva... Viszont Las Vegas, Los Angeles neeeeeem! Na de erről majd később! :P

Lássuk csak. Ma szabadnapom volt. Konkrétan azzal lettem ébresztve, hogy kurvagyorsan készüljek el, mert indulunk a városba. Hát jó. 9-kor már benn voltunk, mert sikeresen be tudtunk stoppolni. Első utunk rögtön a valamilyen irodába vezetett, ahol meg tudtuk csináltatni az én city cardomat. Ez 15 dollárba fáj, de egy csomó mindent ingyé' lehet kipróbálni és jó pár helyen óccsóságokat kaphatunk. 

Első utunk a Dunkin Donutsba vezetett, átszámolva 800 HUFér' kaptunk egy big kávét (fél liter) és 2 fánkot. Hát azért be lehet lakni ezzel is, mit ne mondjak! Következő állomás a Lost Temple nevezetű dolog volt, ez egy piramisszerű izé, Indiáná Dzsonsz sztájlban lehet tolni a játékot. Negyed óra, kapunk egy vezetőt, ő játsz a szerepét, mi meg sikoltozunk, meg ilyenek. Én amúgy az "első" voltam mindenhol, ez volt az én feladatom. Lillus "sikoltozó" munkakört kapott .. :D


Átnéztünk a szomszédos szellemkastélyba is, egymást sz@rattuk be, visongtunk, nyerítettünk, telefonnal világítottunk és az 5 perces utat 15 alatt tettük meg. Good job! Aztán pózerkodtunk oldschoolosan ;)


1 fele eljutottunk Jet boatozni. Valami "kalandos" névvel emlegették, elméletben picit vizesek leszünk. F@szt! Konkrétan megúsztattak azzal a hajóval minket! :D A lényege, hogy nyitott, és ha ki fogsz egy őrült kapitányt, akkor nem úszod meg szárazon. De még nedvesen se. Még a hajam is folyt... 

Aztán a nagy izgalmak közepette bevágtunk egy Culvers burgert sült hasábbal és kólával. Adtunk a szarnak egy pofont, ha nem Csulás szart eszünk, akkor downtownosat! :D Na de megérdemeltük... Jó volt! 


Baromi jó nap volt, a végét egy csodálatos funnel cake-kel zártuk (pontosabban Lillus), aztán további stoppolások közepette hazajutottunk. Volt egy kis szánbészing, aztán szkájpoztam és végre le tudtam szervezni, hogy bejuthassak vásárolni a Wallmartba. Szépen el is b@sztam 60 dolcsit... Gratulálok magamnak. De azért szép kis mutatvány volt, ahogy lerepítettem az autóról a dinnyét. Hja szét is törött persze. Tudom, sok mindenkinek szereztem kellemes perceket :D


Aztán közben eszembe jutnak ám a dolgok! :D Szóval szombaton voltunk ám pártizni. Eszméletlen jó volt, nagyon jót táncikáltunk. A végén már a biztonsági bácsi szedett le az asztalról... Nem azért mert rossz voltam! :D Csak úgy. Amúgy fasza ez a taxizás. Kár, hogy hétvégén drágább. Hja meg hogy a sofőr az elején á-t mond, aztán a végén meg zs-t :D


Vasárnap meló után (kemény 4 óra melózás után hazaküldtek, fasza) elhívtak kábé 60 embert egy amcsi házba. Minden hétvégén van, ha jól tudom, kábé szeretetszolgálat-zabálás (ők adták a tojást, meg a hasonló finomságokat a múltkor), továbbá mályvacukrot is sütöttünk (nyáámmmmi), meg röpiztünk. Valamit amúgy nagyon tudnak ezek, ha ilyen simán ellátnak 60 embert. Tényleg jól éreztük magunkat, ez otthon kábé elképzelhetetlen. Mintha szólnál anyádnak, hogy hívjon el 50 betelepültet kajálni meg mondjuk röpizni a nagy kertedbe (ami nincsen), továbbá elszállítod a sokaságot az autóddal (legalább 5-tel, ami nincs), továbbá hazafelé busszal elszállítasz mindenkit a saját költségeden. Eszméletlen. Ez AMERIKA!

Na mára ennyit. Megdöglök mindjá' Majd jelentkezem. Kíváncsi vagyok mi lesz csütörtökön. Ugyebár negyedike... Most már van papucsom, nadrágom, fülbevalóm, ami amcsi zászlósat. Hja zászlóm is kettő! :D Muhahahaaaaaaaa

Tsók! :* Várom az élménybeszámolókat ám Tőletek is! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése