2013. július 23., kedd

Randomságosságok

Üdvözletem mindenkinek, aki még kíváncsi USA-élményeimre!

Sajnálom ezt a hosszú kimaradást, ment a bedarálás, és most jutottam el oda, hogy esetleg tudok írni egy tartalmasabb posztot, bár gondolom össze-vissza cikáznak a gondolatok, ezért is lett Randomságosságok a poszt címe. Ahogy jön, úgy jön!

Kronologikus sorrendet nehéz lenne tartani, szóval inkább máshogy csoportosítok. Először is legyen mondjuk éghajlat :D Szóval mostanság elég jó idő volt, bár pont tegnap volt fos idő, meg mondjuk ma sem volt jó, de alapjában véve megtalált az a bizonyos nyári időjárás. A tegnapi melót persze pont kint kellett töltenem a hidegben, szóval tömhettem is magamba egy adag strepsilset. Ha már itt tartunk, akkor meló: izgalmas, mint úgy általában. Kábé megcsináltam 1000 hamburgert, hot dogot, és társait, szóval ez a kevésbé izgalmas része.
Múlt szerdán kitalálták, hogy ide bizony jön az itteni ÁNTSZ és há' akkor takarítsunk má' egyet. Letelt a 8 óra meló, bezártuk a Cactus nevezetű förtelmet és akkor kezdődhetett is a sikálás. Konkrétan három órán át keresztül szoptam a szagelszívóval, és összesen 4 órát voltunk még ott pluszban. Az más kérdés, hogy másnapra szinte semmi nem látszódott (és ki sem jöttek az ÁNTSZ-esek), szóval szinte felesleges volt. Na nem baj, kaptunk egy fagyit ajándékba :D
Volt még egy fincsiság. Szóval épp a Starbucksos részen voltam akkor, mivel "brékeltettem", tehát akinek volt szünete, oda mentem és átvettem fél órára a helyét. No aztán csináltunk Frappuchinot valamelyik vendégnek, és általában mindig marad egy kevés a mixer alján és hát azt ki szoktuk tölteni és megkóstoljuk. Na ezt meg is látta az egyik supervisor szerencsétlenségemre, így aztán mikor visszamentem kérdezni valamit, behívtak az irodába, aztán kaptam egy szép kis leb@szást, hogy miért nem fizettem érte (kábé a jeges semmiért), mert aztán az amúgy meg már csak a kukába menne. No mindegy, én vagyok a szar :D

Mik vannak még? Hja tegnap ugye ismét kinti részbe voltam. Esett az eső, hideg volt. Összesen 13 ember jött vásárolni. Kétszer kellett kiköltöztetni az egészet, ami nem éppen 2 perc, aztán kábé minek?! Itt ismerik az olyan dolgokat, hogy logika, meg gondolkodás?! Kétlem...

Mostanság elég sűrűn használtuk a légkondit, de míg másoknál elég hűs volt, nálunk meg eléggé meleg :D Erre pár napja kiderült, hogy a Barna melegre szokta állítani :D :D Hát ez is hol hagyta az eszét?! :D

Na aztán a tegnapi éjszaka meg. Szőke hozott egy pasit hozzánk, akit látásból mondhatni ismerünk, de amúgy szerintem semmi lényegeset nem tudunk róla. Na szóval hozta, persze be volt b@szva, bűzlött meg minden. Aztán neki kezdett horkolni, rengtek a falak, mi meg persze felébredtünk. Barna tök kiakadt, persze már mi is. Nekiálltunk leburítgatni vízzel (Anitám, ő többet kapott! :D), kapott jeget is a nyakába, ráztuk (kár, hogy nem 110-zel), de SEMMI!
Aztán megpróbáltuk megkeresni a Szőkét, ez meg kinn ült a hullahidegben. Mondtuk neki, hogy igazán kezdhetne valami izgalmasat ezzel a gyerekkel, erre: EZ NEM AZ Ő PROBLÉMÁJA! Na hát akkor kié?! Komolyaaaaaaan kérdem!

Szabadnapok. Múlt héten kipróbáltam végre a kondit. Oh, az egyetem kondija ehhez képest mennyország! Itt volt 2 futógép, 1 ellipszis tréner, egy bicikli. ENNYI! Se egy súlyzó... Na de van medence! Meg légkondi persze (enélkül nem is léteznének, kábé mint az inkubátor). Aztán voltam a városban, de annak semmi értelme nem volt, mert bementünk egy kávéért és ennyi. Semmi lényegretörő.
Viszont másnap el lettem víve a Wallmartba egyik kedves munkatársam által. Azért elég érdekes, hogy egy 17 évessel tök jól meg lehet dumálni ... És tényleg! Amerikában minden lehetséges. Vannak itt életek, vannak itt sztorik. EZ AMERIKA. Erre csak ennyit lehet mondani. Van itt kiskorú terhesség, drog, pia, minden. Amit a tinimamikban néznétek, az itt van. Tényleg hihhhetetlen!

Tegnap előtt, vagy már nem is tudom melyik nap előtt, de szóval szombat volt tudtommal. És hát csaptunk egy csajos estét Lillussal :) Behúztunk a városba, elmentünk sült krumplit enni, aztán elmentünk egy pubba. Na ott volt 4 lánybúcsú, hajjajj mintha a sex és newyorkba csöppentünk volna. Jó zenék, de totál 30-asok :D Aztán mentünk a szokásos bulihelyre, ismét jó zenék voltak, megérte! ;)


Na és a Wett Club így néz ki! (Nóriiiiiii! :))


Ma meg összehoztunk egy kis meetinget a mádzsárokkal, megdumáltuk, hogy mi légyen majdan a meg nem levő pénzünkkel... Kíváncsi leszek a fejleménykre...


Na az jutott eszembe, hogy ezen a héten KÉTSZER is találkoztunk magyarokkal. Szombaton volt az első, épp az egyik boltban csekkoltuk a dolgokat, amikor odalépett egy pasi hozzánk, hogy tényleg MAGYARUL beszélünk?! :D Hát volt egy kellemes beszélgetésünk, magyarokhoz híven kábé csak a pénzről... Fuh degáz...

Aztán ma meló közben mondja Alexa, hogy mintha magyar szavakat hallana. Áh, mondom lehetetlen. Aztán én is elcsíptem egy kis magyarszófoszlányt. Rá is kérdeztem, és tényleg magyarok! :D Itt nyaralnak, de amúgy Chicagoban élnek. Lesz még ennek folytatása, úgy érzem :)

Na most kábé ennyi jutott eszembe, msot két nap szabadság, lesznek élmények, írok is. Fél négy van, már rég fellőtték a pizsit. Életjelet mindenkitől, plíííííz! :*Hja és lassan UZ, élvezzétek!!!! :))





1 megjegyzés: