2013. július 12., péntek

Mindenségesség

Ahogy ígértem "jövök egyszercsak" és az az "egyszercsak" most jött el! Több, mint egy hét telt el az utolsó poszt óta, olyan nagy izgalmak nem történtek a melóban, inkább csak a két szabadnapomra fog ismételten korlázozódni az írásom.

Melóban tényleg semmi izgi nem történik. Múlt pénteken mondjuk beosztottak telefonhoz, aztán mire odaértem addigra már elküldtek máshova. Így sosem fogok betanulni az tény, "dilivöris" sem lehetek enélkül, szóval fasza. A legtöbb napot amúgy a "Cactus" nevezetű helyen töltöm, ami a külső aquaparkos részen található. Kábé 1 óra, ami húzós, utána meg sűrű távolbanézések, zenehallgatások mennek.

Szóval kaktuszozni jó, általában a fele társaság magyar, szóval néha már-már tényleg úgy érzem magam, mintha Magyarországon maradtam volna, aztán jöttek volna külföldiek dolgozni. Mondjuk ez kicsit szopó a nyelvtanulás miatt...

Szóval miután hétfőn felnyaltuk az egész crash landinget az egyik supervisor kérésére, végre megindult a szabadnap. Amúgy én ezt lényegében egy óriásnak számolom, ami most hétfő este 11-től tartott csütörtök 2-ig :D Minden cseppje perce érték!

Kedden romantikus városoztunk Lillussal. A bejutás könnyen ment, 9-kor már Dunkinoztunk nagyban :) A következő megállónk a szomszédos drogériaszerűség voltunk, ahol is dekkoltunk fél órát, mert ha már szabadnap, akkor esnie kell - alapon megvártuk az ég szakadás végét. Ha nem lenne, hiányozna!

Lillus mutatott egy second hand boltot ezután a downtownban. Szóval ez nem olyan mint otthon. Otthon is vannak jók, de ez uhh! Végül csak 2 felsőt vettem, de tuti visszatérünk. Ott voltunk 2 órát, a néni nagyon türelmes volt, mivel befoglaltunk egy öltözőkabint, Lillus egy órát végigjárkált egy magassarkúban, amit végül meg se vett (persze ezt is elnézte a néni). Nagy arcok, naaaaa! :D

Na meg mivel meg van a dells-kártyánk, így hát ha éhesek lennénk, akkor mindig az azon szereplő éttermek egyikében zabáljuk tele magunkat. Így történt ez kedden is: elmentünk a subwaybe. Otthon sosem voltam, itt meg olyan kibeb@szott gazdag vagyok, hogy megveszem a szendvicset ennyiér'. :D Gigantikus 12"-es kifli, tele csirkével, salival, mindenféle "zőccséggel".

Utunk ezután véletlenszerűen egy 5dolcsis helyre vezetett, ahol aztán tényleg minden 5 dolcsi (kivéve a macskaszemre hajazó kontaklencse). Szóval vettem egy mini kalapot, amit kábé a filmekben és a gigantikusan nagy divatlapokban lehet csak látni (ez kábé a tipikusan sosem lehet tudni, és a mi a francnak vettem meg kombinációja), továbbá Lillus gyarapodott egy HelloKittys szemüveggel (há'merkell), én egy normális napszemüveggel és ennyi! A maradék pénzünket inkább a Cheesecake Heavenben költöttük el :)

Sajttorta mennyország a javából! Egyszerélünk alapon vettem egy kis szelet tortát eredeti áron 5 dolcsi, nekem citykártyával 4. Na de egyszer élünk és finom is volt. Mondjuk a fagyijuk sokkal finomabb. A tölcsért nem ismerik amúgy normálisan. Egy gombóchoz adtak egy kis "mutatóba" készült amcsi zászlós tölcsért. Na de ami jó, az jó! :)



Asszem kedden más nem is történt, hamar bezuhatam az ágyba, hogy szerdára friss és üde lehessek! :D Ugyanis reggel elmentünk az IHOPba (Internation House Of Pancakes), hogy kipróbáljuk az igazi amcsi palacsintát, mindezt 17-en, legtöbben a Crashesek képviseltették magukat :)

Szóval van nekünk 3 cuki amcsink, akik rendelkeznek kocsival, így 17-en el tudtunk menni (titok, hogy hogyan! rendőrbácsi nem látta).

Az IHOP marhára tele van, gondolom jól megy nekik az üzlet :D Sokféle kaja van, de leginkább reggelizőnek mondanám, mert a tojás baconnel és a palacsinta inkább arra hajaz. Én végülis "kombót" választottam, amiben volt tojás baconnel és egy fél adag amerikai palacsinta, méghozzá epres-banános szósszal, voilá':


És a jóllakott óvódások:



A szerda további része javarészt a vásárlásról szólt. Végre eljuthattam TENGERBE (akarom mondani Tanger outlet) és kiélhettük magunkat! Szerencsére nem vásároltam fel a fél outletet, azt a nyár végére tartogatom :D Volt egy kellemes utunk még a Walmartba (gazdag bácsi elvitt ötünket, kényelmes volt a babaülés, ugye Kriszti? :D). 

ALVÁS! Ennyi volt. 

Továbbiakban pedig jöjjenek a randomságosságok:

  • hétfőn payday volt... nem sírtam amúgy
  • nincs is jobb annál, mikor meló után egy zacskó hamburgerrel és két pizzával sétálsz haza, hogy megoszd az éhes magyarok között :D
  • be kéne játszani egy Chicagot még a szabadulásunk előtt...
  • egyik csehünk (Barna, Mama) végül kiakadt és kitalálta, hogy ő takarít egész nyáron, nekünk csak az utolsót kell megoldanunk... muhahahaaaaa
  • írtam az egyik táncos-koreográfusnak (L.A.), ajánlom, hogy visszaírjon! :D

És mivel már jó rég írtam posztot a HOGYAN-okhoz, itt egy mini verzió:

... talán a vasárnapi nap kérdése volt: 
HOGYAN lehet véletlenül terhességi tesztet venni?!
(nem saját példa)

Ahogy megérkezel a boltból, rögtön kezdj egy ugrándozni, hogy milyen vicces dolog történt veled.
Miközben nagyban keresed a szavakat, gesztikulálj nagyban és hahotázz!
A következő sztorit kell előadnod: (persze közben activityzel)
elmentél a Walmartba és VALAMIÉRT meg akartad mutatni a haverodnak az egyik terhességi tesztet. Hihihihahaha. És miután (nem)tetted vissza, ez valahogy belevarázsolódott a szatyrodba, amit végül ki is fizettél

Ezek után nagy szemekkel bizonygasd, hogy te ezt a teleportálást fel sem bírod fogni (hja igen, szőke egyeddel van dolgunk!), és közben vihorássz, mert ez oylan vicces!
Ajánld fel, hogy ha szüksége van valakinek tesztre, nálad meg tudják venni...
Ezután hagyd el a szobát...

Szobatársak pedig iszonyatos vihogásba kezdenek. Nehéz lenne elhinni ezt a sztorit, ha nem a housing egyik (keresem a szép szóóóóót) őőőőőhm kurvincájáról lenne szó. Kár tagadni. Jövő heti tervünk, hogy megkérdezzük nem tudná-e odaadni egyik (nemlétező) barátnőnknek a tesztet, mert szegény beparázott... Hjaj, nagyon izgalmas ám itt az élet! :D

Folytatás következik valamikor... EGYSZERCSAK!

Ui.: Hiányoztok! Következő szabadnapjaim egyikén próbálok géphez kerülni és szkájpozásokat is lefolytatni. 
Szeretném üzenetben megkapni Avicii új számát és egy átfogó képet kapni a jelenlegi BalatonSound helyzetről! Továbbá érdekel még a Tagore-sétány, a Balaton naplementében (és anélkül), Guszti bá és társai a Kossuth utcáról, VéPé belvárosi helyzete, már ami a munkálatokat illeti; lángosról képet; főzött fagyiról képet; ezenkívül érdekel Győr helyzete, áradáson innen és túl, a teknősbácsi, illetve A belsőkoli. 

Csókoltatok mindenkit! :*










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése