2013. szeptember 4., szerda

2 nap hesszelés Phoenixben :)

Heyho! :)

Mivel még nem vagyunk nagyon benne az utazásban és konkrétan két napi hesszelésen vagyok túl, és most sem vagyok valami álmos, így gondoltam írok pár sort, és gondolom mindenkire, aki éppen a suliban/melóban rohad :D Mert hát valakinek dolgoznia is kell... Csak nem nekem és nem ma! :D 


Kezdek ráébredni, hogy utálok repülni. Konkrétan nincs baj, nem vagyok rosszul, de marha kényelmetlen és baromira unalmas. Még 12 óra repülőtéren való pöcsölés után se tudtam normálisan aludni, szóval a NY-ból való úton igazán be kell baszni kóstolni az alkoholos italokat, mert ez így tarthatatlan :D És ráadásul fél órával előbb le is szálltunk, de akkor is a repülőn kellett maradni... Logika bazzeg.

Szerencsémre  nagybátyámmal hamar megtaláltuk egymást, bár én azért előtte megnézem az egész repteret, mivel nem beszéltük meg hol találkozunk :D Első utunk egy cuki kis kajáldába vezetett, ahol megreggeliztünk, nem mellesleg ez Rudi egyik kedvenc kajáldája, szóval miért is ne?! :)


Aztán sikeresen lecuccoltunk nála, és hát el kell hogy mondjam, hogy baromi jó helyem van... Egy kis luxus apartmanban húztam meg magam erre a 2 napra (nagybátyám persze itt lakik), és a körbevezetés kábé ebből állt: partyterasz a tetőn, partyszoba itt, medence ott, konditerem fenn, starbucks a sarkon... Szóval most lehet kezdeni sajnálni, de persze csak ha van rá időtök! :D 

Dő partiterasz


És Natika is beült a tárgyaló terembe :)


Aztán ha már így belefáradtunk a nagy semmibe, akkor pancsoltunk is egyet. Tegnap a max hőmérséklet 111 fok volt Fahrenheitban persze, ami majdnem 44... Ezt úgy kell elképzelni, hogy fekszel, örülsz, hogy még tudsz levegőt venni, közben pedig folyik rólad a víz, és már bekívánkoznál a medencébe, de inkább iszod a hűsítő margaritádat :) Na meg ez az a hőmérséklet is, amikor a hülye laptoptartó belesül (NYOMOT HAGYVA) a nyugágy matracába :D


Voltunk kajálni all u can it kínai étterembe, hát húúúú de fincsi volt, kár, hogy otthon nincs ilyen. Persze van kínai meg all u can it is, csak külön.. ehhh...
Aztán miután a vércukrunk rendbe jött, hát eljött az idő, hogy elbasszak még egy kis pénzt, szóval elmentünk vásárolni... Én komolyan sajnálom a pasikat ilyenkor, ezért is jobb csajokkal vásárolni, de ez most elkerülhetetlen volt :D Szóval a pénz beszélt és mondta is sokszor, hogy viszlát... De ha annyit mondok hogy GUESS, DKNY, vagy Calvin Klein cipők... és 25 dolcsiért?! :D Hát sírtam én is na... Szóval elment pár zöldhasú, nem is viszek haza! :D 

Drága nagybátyám éjszaka dolgozik kamionosként, így én magamra maradtam, pontosabban itt volt még a kedves lakótársa is, de ő sajnos nem a fiatal egyetemisták táborát bővíti, hanem a másik oldalt, ami a tanároké :) Így nem volt partizás, helyette nagy szundítás... Nagyon gáz, mi?! :D Már nagyon illett összehoznom egy 5 óránál hosszabb alvást, bár az tény, hogy utána még szarabbul nézek ki, szóval csak az érzés miatt voltam kedves magamhoz :D 

Ma reggel, vagyis inkább délután a Starbucksban indítottunk, ami tényleg itt van a sarkon... Mennyire jól be tudja indítani a kávé az embert... 



És itt volt arra is idő, hogy átdumáljuk a programterveket... Szóval első körben nem L.A-be megyünk, hanem Grand Canyonhoz, onnan Las Vegas, és szombaton tovább L.A-be. Elég húzós kis 5 nap lesz ez, pláne kocsival, de hát buli az élet és most már amúgy is túlaludtam magamat egy hétre, szóval hajrá! :D Fel sem bírom fogni, hogy holnap már ott leszek, és Las Vegas meg ahhhhhhw... Hát besírok komolyan :)

Ebéd életemben először egy mexikói étteremben... Hát valamit nagyon tudnak, nagyon bejött! :)



Aztán mivel látom még nem nyomtam fel pálmafás képet, hát akkor pótlom is a hiányosságokat :) Van egy fajta feelingje, na!


A nap hátralevő részében chilleztünk tovább, vagyis medencézés, és még annyira ráértünk délután, hogy a kondiba is FEL néztünk (nehogymá' ne a legfelső szinten legyen baszott jó kilátással).

Este pedig elmentünk sétálni Rudi lakótársával és még benéztünk a szintén közelben levő és szintén mexikói étterembe... Hát ami jó, az jó! :)


És még egy fontos bejelenteni való: anno még májusban útitársként kaptam egy üveg cigánymeggy ágyas pálinkát... És akkora fasza gyerek vagyok, hogy nem ittam meg... Se én, se a magyar banda, augusztus 20-át is túlélve! Szóval az abszolút nyertesünk: PÁLESZ!


Ezennel köszöntem a figyelmet, további híradásaim időpontját nem tudom előre közölni, kezdetét veszi az 5 napos Grand Canyon-Las Vegas-Los Angeles trip :) Életjeleket közölni fogok természetesen.

Üdvözletem a 45 fokos Phoenixből! :*








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése