2013. augusztus 23., péntek

Randomságosságok

Időnk már nem, mint a tenger, sőr, csak fogy és fogy, és megint nincs időm, és akkor most utálom a neptunt, mikor foglalunk jegyet Chicagoba, hol alszunk NewYorkban, már csak 10 nap, és már 3 hónapja itt vagyunk és áááááááááá

Röviden, tömören...


Voltunk napfelkeltét nézni anno 1972-ben, mikor is az ég is úgy akarta vala, hogy láthassuk ama csodálatosan szép napocskát lemenni Wisconsin Dells fenyőfáktól tobzódó erdejének sziklásodó peremén.


Aztán voltunk napfelkeltét is nézni ám!




Hétfőn és keddem szabadnapom volt, és az egyik munkatársunk szülinapjával töltöttük páran a két napot :)
Hétfő hajnalban indultunk el a 2 órányira levő házukba, ahol már voltam, kábé egy hónapja, de írtam is róla! :) Szóval sátrazós dolog volt, aztán miután a nap jól megsütött bennünket a sátorban, hát útra keltünk, és elmentünk a kis kávézójukba, ahol Trevor csináltunk nekünk egy isteni reggeli-ebédet! Ahhhw, még most is csorog a nyálam :D Valami tojásos trutyi, de van benne krumplipüré is, na szóval valami ilyesmi:


Útrakeveredtünk még, betaláltunk egy tavacskát, ahol pancsoltunk, a srácok meg horgásztak egyet... Lazulós délután :)


Az éjszakát pedig Minnesotában töltöttük... Ott ugyanis 18 évtől már lehet kaszinózni, és a mi drága barátunk pont ezt a szép kort töltötte be (igen, még akkor is születtek emberek!)... Az út volt legalább 2 óra... A kaszinó meg hát jó volt, életemben először voltam, és plusszal hagytam el a helyet, bár ez nem mindenkiről volt elmondható :D :)
Innen még egy halálosan unalmas út vissza a sátorba, ahol most éppen nem megfagyni készültünk a hajnal közepén.

 Augusztus 20.

Aznap jöttünk vissza, a rövides, megsülős sátrazás után, és már nagyon vártak ám a többiek, na persze augusztus 20, meg miegymás. Tűzijátékot nem tudtunk lopni, viszont volt vodkás palacsinta és basszamegdefinom paprikás krumpli. Ezután is ezer hála és köszönet az est szakácsának, Nikinek, továbbá boldog szülinapot Enciiii!!! :)

Aztán ha még nem lettünk volna elég fáradtak, akkor még egy buli is befigyelt, így aztán tökéletesen szétesve kezdtem a szerda reggelt 9-kor. Élmény. Néha amúgy egész jó, hogy 2-kor minden bezár itt, konkrétan esély arra, hogy mindennap bulizz :D 

Voltunk szerdán magic show-n! Tipikus full amerikai showra kell gondolni, házaspár előadóval, a nőci 45 évesen is bombanő, a pasinak meg jó a dumája, itt egy galamb, ott egy helikopter(!), és el is röppent a 2 óra! :) Aznap este az Applebeest is megjártam, az ég áldja Amerikát! 
A naphoz még hozzátartozik, hogy annyira jól sikerült a kedd esti buli, hogy egészen megfeledkeztem a tantárgyfelvételről... Az ég megáldhatná a Neptunt is! Az időeltolódásnak és az előző esti alkoholmennyiségnek köszönhetően viszont stresszmentesen töltöttem az otthoni 8 órát megelőző órákat :D 

Ma meg már péntek van, vagyis hát lassan szombat, otthon meg már nagyban szombat van, és eltelt már a 3. hónapunk is, ami hihetetlen! Időközben mindjárt vége a melónak (hála az égnek), Chicagót kell intéznünk már csak, meg mondjuk egy NewYork-i szállást és akkor rendben is leszünk! :)

Köszöntem a figyelmet, további hírek valamikor! :D Az utolsó másfél hetet szerintem meghúzzuk rendesen, szóval élek ám! Időközben véletlenül berúgtam a plafont, de amúgy még élek! :D 

Csááááááá :*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése