2013. augusztus 27., kedd

Csákómákó!

Hogyan akarj meghalni a wisconsin dells-i időjárás miatt?!

Úgy hozá' a sors, hogy eme nyarat, melyet 2013 évvel időszámításunk után lelhetünk meg naptárunkban, Wisconsin Dellsben, további alcímen Csula Biccsában tölhetek el sok kis pici kínaival magyarosan magyar egyeddel. A hőmérséklet mostanság veri a 100-at, 2 méter megtétele után heves levegőszippantgatásokkal és bugyicsorgató meleggel élvezhetjük utolsó hetünket. Konkrétan szauna forróság van, szívod a levegőt és közben inni is tudsz, ahogy lecsapódnak a kis molekulák a torkodon. Isteni...

Most, hogy már mindenki tudomást szerzett a rohadt nagy forróságról, ami eddig valamiért kurvára nagyon elkerülte ezt a helyet, így hát adok egy kis tudósítást utolsó hetünkről...

Időközben már elkezdődtek a "telep-elhagyások", búcsúbulizunk mindennap, ami (innen is üzenem) majdnem hogy felér egy GT-vel, bár azért most irigykedem, hogy mekkora jóságosság lehet lenn Zánkán, szóval csapassátok helyettem is!

Aztán mik történtek? Őhhhhm, a szombati buli után észrevettem, hogy eltörtem a kislábujjam :D Aztán hogy hogyan, arra a mai napig nem jöttem rá, de pont befér még a cipőmbe :D

Party éjjel-nappal. Szombat, vasárnap és még hétfőn is... Amúgy hétfőn gyűjtöttem össze az eddigi legnagyobb borravalómat.... Valahol 26 dolcsi felett... Szörnyű belegondolni, hogy 2 napot szoptam ezért otthon a Tescoban, na de mindegy.

1 megjegyzés: