2013. június 19., szerda

4 hete Ámérikában! :)

Üdvözlök minden kedves Idétévedőt/Visszatérőt! :)

Előre is bicsi-bocsi, hogy kimaradt a fél életem a napokban, de hát tudjátok milyen az itteni net: mint a mesékben... HOL VOLT? HOL NEM VOLT... És sajnos többször viselkedik a második mód alapján. Szóval ha véletlenül volt net, akkor én vagy dolgoztam, vagy próbáltam elcsípni embereket beszélgetésre, vagy mindkettő :D 

Így most fohászkodjunk a WIFI istenéhez, hogy eme poszt publikálásra kerülhessen... ÁMEN!


Kábé szombatnál járhattunk, amiről azért nem mertem írni előtte, mivel Lillusnak szerveztünk mini-meglepi-szülinapi-partyt :) Reggel 6.43-kor dörömbölt Kriszti az ajtón, hogy menjünk a WalMartos buszra, ami 7-kor megy... ESTE! Mert az a *********** nem bírt volna odaírni a mailbe egy kibaszott p/pm-et a 7 óra után. Basszameg. Így visszafeküdtünk aludni. Tehát végülis este eljutottam a Walmartba meg a dollárboltba, vettem partykellékeket, tortát, kis meglepit, és végülis a bulit is sikerült megszervezni! :) Lillus was boldog, így mi is! :) A party tovább folytatódott valahol a Dells-i erdőrengetegben, sokan leléptünk oda, természetesen én másnap 8-ra mentem dolgozni (miért is ne?!), de szerintem mindenki jól érezte magát ;)




Imádok 8-tól dolgozni buli után, mondtam már?! :D Szerencsére csak eltelt az idő, sőt elég hamar megszületett a nap beszólása Szőkétől persze... Ő ugyebár jóval később érkezett haza, és alapból délre jött melóba, én pedig meg mertem kérdezni, hogy mi volt a buliban, erre ő: "OTT VOLTÁL TE IS"


Itt abbamaradt a nagy beszélgetésünk, inkább mosogattam tovább. A nap hamar eltelt, hála a jóóóó égnek, szerencsére küldik el az embereket 8 óra után, nehogyaztánvéletlenül túl sok óránk legyen. 

HATEfő

Amikor "most ugrik a majom a vízbe" feelinggel mentem dolgozni 8-ra. Első nap KASSZÁBAN! :D Mondanom sem kell már úgy hiányzott a teszkós meló után, hogy minden sejtemmel erre vágytam. Elsőre kicsit bonyolult a gép, természetesen ehhez jár egy dzsamaikan betanító lány, aki rühelli a magyarokat (miért is ne), egy élmény volt alapjáraton az angollal szenvedni (kínaiaktól a fekákon át az indiaiakig), továbbá mire megfejtettem hogy 1 dime az 10 cent (mert hát mire való ugyebár a betanítós le(h)ányzó)... 

Végtére is jó volt nap végén látni a fejét, hogy azért kaptam borravalót, hiába volt hétfő és kevés ember és ebből a hármnegyed paycheckre megy, tehát abból semmit nem kap :D A maradék 2 dolcsiból, amit aprót kaptam abból meg nem adtam ... mert bunkó vagyok... :D 

Este wifi-nemlévén elmentünk röplabdázni, aztán pedig pancsolni az aquaparkba. Végre jó idő volt, és nem csak az esőcseppeket számolgatom szabadidőmben, yeah! :D 

Tegnap 3-ra mentem dolgozni, előtte még volt időnk Lillussal napozni, szóval elég erőteljesen megindultam a fekásodás felé, magamhoz képest már így is nigga vagyok.





A tegnapi meló eszméletlen jó volt, ugyanis nem volt senki (hja igen, ez alapjáraton szar :D), viszont kaptunk a (mint kiderült) 20 éves supervisorunktól ingyé' frapucchinot :) Hát utána rögtön jobban ment a meló! :D Amúgy eléggé szar kábé a semmit csinálni, tisztítani minden szart, de vége volt!

További randomságok:

  • Barna csehünk kitalálta, hogy takarítsunk... fuckyeah
  • lassan újabb payday yeaaaaaaah! :D
  • tegnap voltam ingyenni, élmény! 
  • még mindig rohadok a klórtól
  • volt ingyen-kaja... az itteni hittérítők (ezt most kivételesen pozitív értelemben, mert szó sem volt ilyenről, viszont annyi kajtá hoztak, hogy aki itt volt az tuti nem hal meg éhen mostanság :D)
  • mit szereztünk: tojást, kenyeret, pizzát, volt chilis bab "ott-enni", tej is volt, érdekes módon megmaradt :D, aztán banán, alma ... 
  • kóstoltunk funnel cake-t... zsíros tészta édes szószos gyümölccsel... Garantáltan rendbe rakja az emésztést! :DDD



Majd jelentkezem, amint tudok! :) Puszilok mindenkit, legyetek jók és ne süljetek meg a 35 fokban... MINDENT TUDOK ÁM! :D  muhahahaaaaaaa



<3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése