2013. június 22., szombat

KEEP CALM!

Ismételten értelmet nyert ez a mondat a tegnapi nap folyamán. Oh, nyugiiii nem gyulladt fel semmi, nem volt hurrikán, tornádó, sőt cunami se, nem kerültem kórházba (más se), semmi egyéb katasztrófa nem történt, vagyis DE!... 


Tegnap ugyebár ott fejeztem be, hogy szar idő, én dolgozom (ezek ugyebár egy párt alkotnak, bár kurvára nagyon remélem, hogy nem az egész nyárra való tekintettel), szóval miután jól kiblogoltam magam, visszaindultunk a szállásra, immáron MELEG időben (persze, mert hát pont mennék dolgozni), összeszedtem magam, örültem is, hogy új hét kezdődik (itt pénteken kezdődik egy új munkahét), kasszától könnyes búcsút vettem (így a borravalótól is), és mivel 4-re mentem gondoltam beraknak pizzákat gyártani. Tényleg totál nyugalomban telt az oda vezető út is; becsekkoltunk, mentünk a supervisorhoz, aztán én megindultam a pizzás részhez. Ott álltunk vagy öten...

Jön a supervisorunk és benyögi, hogy ÉN IS a telefonnál leszek ma...



A fenti fej kombinálódott, a "bazdmeg-te-ezt-nem-akarhatod"-fejjel. Eközben beszédgyakorlatot tartottam a kevésbé jól artikuláló embereknek, miközben is megmutattam, hogy kell ki ejteni a "no" alakú tagadószót:


Szóval lábom kihordtam egy infarktust, miközben agyhúgykövet kaptam, persze ezalatt sikerült megtalálni a vércukorszintemet is két pizza (és anyázás) között. Szerencsére nem csak egyedül szoptam, társul kaptam Évit, aki szintén hasonló tüneteket produkált. 

Volt nekünk egy Alexünk, aki bár jamaikai, valamiért jófej, megmutatta a gépet, hogy hogyan tudjuk használni, megmutatott jó pár dolgot, de hát na. Azt mondta, hogy az ő első napja is kattttttasztrofális volt. És ő tud angolul. Hát most erre mit mondjak?!

Másfél óra telt el az első telefonig. Amikor megszólalt akkor elég erős halálközeli élményt éltem át, úgy vettük fel a telót, hogy szinte belesírtunk :D Évi volt az első, és felváltva terveztük a telefonfelvételt. Az én első hívásomból kábé annyit értettem, hogy " four" és "cheese"... Köszi Alex! :D 

Aztán a második és egyben első sikeres hívásomat és rendelésfelvételemet vastaps követte! :D Mintha Oscart kaptam volna vagy valami :D Utána pedig voltam akkora mázlista, hogy átküldtek egy másik helyre (ami kurva unalmas, de most felért egy Disney-landdal), így ott segédkeztem. És hamarabb haza is jöhettem, ami nem baj, sőőőőt! Örültem, mint majom a farkának! :D Elég hamar be is aludtam, és bár mára is terveztünk napozást és kirándulásos dolgokat, de hát tudjátok hogy megy ez: ha dolgozom, akkor jó az idő, amikor ráérek, akkor szar. Persze, hogy fos idő volt, most kezd el javulni, mikor mindjárt indulok melóba! :D 

Vicc...


Voltunk kajálni, most meg netezek :D Olyan izgalmas nem?! Ezt otthon is csinálhatnám :D Na mindegy. Élvezzétek ki a 35 fokot, jóóóóó??? Fuck. :D


CSÓK! :*

1 megjegyzés:

  1. azt mondja Noooouuu :D Elképzelem, mintha csak a "Beöööööü-t" mondtad volna. Natikám ezek a blog sztorik feldobják az estémet :D :D <3

    VálaszTörlés