2013. június 25., kedd

Jupppiiiiii! :)

NA CSÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!


Hjaj, hát nem is tudom hol kezdjem, pörögnek a napok, azt sem tudom hol hagytam abba... Valahol ott, hogy dolgozni mentem ... Az kábé 2 nappal ezelőtt, tehát szombat. Hmm... Halvány lila semmim sincs róla. Emlékkép se, semmi. Szóval a tegnapra már emlékszem! :D 

Naa várjá'. Rémlik. Mesélek! Szóval éppen mendegélek a munkába, aztán egyszer csak megjelenik ama őz (Zoli, javíts ki kérlek, ha nem az, mert nem én vagyok az utánkereső ;)). Szóval megyek éppen, erre ugye odaáll eme őz (or wtf), és toltunk legalább egy perc retinapettinget (meg is ijedtem, hogy nekem indul), aztán valami barom elijesztette :) Itt egy kép beazonosításnak:




Aztán mi volt még?! Hát. Munka. Tegnap is, ráadásul 10 órát voltam, és közelében sem a pénztárnak, de mégis csurrant-cseppent egy kis borravaló. Hmmmm :P 1 után értünk haza, és nem az ágyba indultunk rögtön, hanem még leültünk sörözni és dumálni... Aztán előkerült a vízipipa is, szóval kellemesen leoffoltuk magunkat 4-re. Na de ki nem, ha én nem alapon csak azért is kierőszakoltam magamat az ágyból reggel FÉL 8-KOR és elvonszoltam magamat futni. Az első km-t tuti csukott szemmel vittem véghez, de még élek. 

Nagy nehezen összeszedtük magunkat (konkrétan 10-ra néztem ki úgy, mint egy ember), és ingyen elfuvaroztattuk magunkat Downtownba... VÉGRE! Egy hónap kellett ahhoz, hogy eljussak :D De sikerült! :P

Először is ellátogattunk mindenféle boltba. Kábé úgy néz ki, hogy van a főutca, és úgy négyesével ismétlődik UGYANAZ. Végülis megkaparintottam egy egy dolláros sheriff-jelvényt, amiről aztán leszedtem valami védőcuccot (legalábbis én azt hittem), persze kiderült, hogy kurvára az a ragasztó, így most már csak előcsapni tudom a zsebemből és nem tudom felrakni csöcstájékba :D Mindenesetre így is kibebaszott menő vagyok:



Ezután nekiindultunk a városnak, csavarogtunk, voltunk miniboltba, ahol kurva nehezen, de találtam egy 1 üvegből álló VIZET! Micsoda öröm, b@sszameg! Aztán az unalmas "ismétlődő-boltok" között néha-néha lehetett találni igen érdekeseket is: régiség boltokat! Jó sok időbe telhetett ekkora boltnyi cuccot összekukázni, de mindenesetre nagyon izgi volt! Kedvencem eme telefon volt:



Folytatva utunkat megtaláltuk, a mennyországot: Dunkin' Donuts! :)

Ugyebár piciny resortunkban lehet Starbuckos kávét inni, de a Dunkin-os húszmilliárdszor jobb! Na meg a fánkok... Nyámmmiiiii :) Nem volt édes, se a kávé se a fánk, egészen "otthoni feelingű".



Miután jól kikávéztuk és fánkoztuk magunkat elindultunk visszafelé, de aztán valamiért nagyon húzott minket a lelkecskénk egy kis álkohóól után, így betértünk a közelben levő mexikán étterembe, és berendeltünk egy gigantikus margaritát! No, nem is kellett más, pláne 7 dolcsiért egy ekkora gömböt bepuszilni, hát azért na! Élmény! :D


Hja, útközben mármint most eszembe jutott, hogy nem meséltem a cukorkás boltokról. Tényleg minden cukor és sok, csak mint a legtöbb kaja itt Amerikában: amilyen jól néz ki kívülről, olyan szar belülről...


Na visszatérve a sztorihoz, ott tartottam, hogy bekoktéloztunk, megcsodáltuk a Wisconsin rivert is, és egye fene, ti is megcsodálhatjátok:


Zárójelben megjegyzem, hogy nem ilyen szép, tiszta trutyi, de hát kurvajó képszerkesztő vagyok :D (viccelek).

Következő haditervünk az volt, hogy veszünk tűt. Hja, útközben felcsaptam drogdílernek, aztán gondoltam akkor már veszek ajcsiba a kuncsaftoknak, a többi már elég ocsmányul néz ki. Amúgy nem, csupán magamat akarom szúrni. Még mindig nem. Az a nagy harci helyzet, hogy azt hittem megválhatok csak úgy piciny piercingemtől, hogy nem fáj a lelkecskémnek, és majd valami más pótolhatja hiányát a számban (istenem a perverz formátokat! :D), na szóval újraszúrási terveim voltak. Elmentünk a gyógyszertárba, pontosabban ez egy nagy boltban volt; először a boltban érdeklődtünk, majd a gyógyszertárban, de tuti nem vették be ezt a "piercingemet akarom újraszúrni"-sztorit, így el lettünk küldve a halál ... MERTHOGY TUTI DROGOSOK VAGYUNK! Nem mondták ki, de a pókerarc nem ment nekik túl jól! :D Aztán el lettünk küldve egy ékszeres boltba, ahol szintén szemöldök-zongorázva tessékeltek ki minket a boltból. Így hát nem maradt más hátra, mint előre, hazajöttünk.

Krisztivel elmentünk EGYET csúszni a fehér csúszdán, és tényleg csak egy volt, aztán jöttünk is. Következő program ismét mozgás volt, elvonszoltuk magunkat a golfpályák felé, így sikeresen teljesítettük a második edzést is a napon :) Igazi herok vagyunk, Kriszti! :) Utána még toltunk egy kis kétórás röpit a placcon, amivel sikeresen le is offoltam magam, mert utána már elkezdtem írni ezt a bejegyzést, de láthatjátok, hogy már több, mint egy napja írom, és majdnem hogy nincs eredménye (remélem lassan már lesz! :D).

Esti záróprogram: lengyel szülinapi-party. Eső. Szálló cigicsikk. Eltalál. Agyfasz. Szar zene. Telefoncsere. Jó zene. Szóval eképp mentek a dolgok, végülis elment, na! :) 2-kor már ágyban pizsipartyztam, és reggel mosott szarként keltem a kora fél 11-es kopogásra :D 

Ha már viszont felkeltem, voltam kajálni, netezni (blogírási tervvel, de hát még mindig itt tartok :D), aztán konkrét távolbanézési programmal töltöttem a délután nagy részét, mire fel Lillus megmentett és elmentünk barangolni. Ottan lőttük eme képet :) Ez a resort mögött található, a Wisconsin partján, a fák között talán látni is. Jobb oldalt pedig a wave pool, meg a margarita bár. Tukános hely, fuckyeah! :D



Na és akkor következzenek aaaaaa...

RANDOMSÁGOK

  • hétfőn meg volt a második payday. Mint a messiást, úgy! Azt hiszem beleégett a retinámba a szám (nem a szájam!), amit ott olvastam, mert ennél több tutira nem lesz (ez ugye még a lifeguardos életemből való zseton).
  • annyira sok a zsé (nem nekünk), hogy le sem állítják a motort, ha valakire várni kell
  • még mindig nem váltottam ki a city cardot, pedig már mennék! csak $15
  • kaptam meghívást Kanadába, de nem élek a lehetőséggel.. SAJNA! Mert mennék, csak szerintem nem engednének vissza a fejemmel :D
  • trópusi esőerdő éghajaltunk van. Délelőtt zuhog, délutánra erős napsütés, párás levegővel. Nem jó, de legalább szar!
  • vannak nálam szarabbul tudó emberek. Úgy megkönnyebbültem! :D
  • meg van az új beosztás. Mind az 5 napon kint leszek az egyik kinti helyen, báh
  • elvitt minket a biztonságis bácsi "golfkocsi-rally"-zni! :D Nagyon nagy arc!
  • múlt héten beszélgettem végre nagybátyámmal, de "hááááála" a jó wifinek kábé semmi értelmeset nem tudtunk mondani. Next time!
  • slusszpoén: a buli utáni hajnalban, enyhén spicces állapotban megírt beadandóm ötös lett, muhahahahaaaaaa


Semmiképp sem szeretnék Teréz Anyut játszani, vagy Jótétléleknek feltűnni, de itt aztán mindennek füle van, meg szeme. Hja és a falak is beszélnek...  Szóval csak annyit üzennék a tüzes bikáknak és hasonlóan tüzes nemmondommiknek, hogy felütötte fejét egy esetleges "bibi"... Továbbra is lehet fűvel-fával, de van pár eset, amikor nézzetek bokornak embereket, LÉCCI!  Én szóltam...


Köszöntem a figyelmet, próbálok jelentkezni legközelebb is, minél hamarabb! :D Csókoltatok mindenkit, hiányoztok (aki nem nem inge, ne ... :D). 


:*














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése