2013. június 4., kedd

FUCKFUCKFUCK

Üdvözletem mindenkinek szerény, jelenleg netnélküli, őszies időjárású és kellemetlen főnökökkel és HR-esekkel teli Chula Vistából. Az utóbbi pár nap (igazából már fingom sincs hány) eléggé sűrűnek tekinthető, ezért sem tudta életjelet adni. De mindenkit megnyugtathatok, hogy a pulzusom rendben van, bár mostanság jó néhányszor felpörgetik egyes ***** emberek… Egyszóval helyre teszik a bioritmusát az ember lányának, nem abba fogok belehalni, hogy szimpla, unalmas hétköznapjaimat élem. Milyen megnyugtató!

Ma egy picit rinyabloggá változunk, tehát aki az élet napos oldaláról szeretne olvasni, az fáradjon át a facebook.com nevezetű oldalra, és nézze a csápoló, tökéletes ismerőseit (mert ugye mindenkinek van ilyen, mint tudjuk). Akik maradnak velem, azok meg kapcsolják be a biztonsági övet, vagyis inkább készítsetek be valami rágcsát… Én figyelek a vércukrotokra, ne aggódjatok :D

Szóval az első nap, mikor nem írtam, az úgy kábé3 napja lehetett. Emlékeim szerint beígértem egy pancsolást, napozással egybekötve, de az ég se akarta, hogy fekává nőjem ki magam még júniusban, így aztán még mindig egy rasszhoz tartozunk drága Olvasóim :D Mindenesetre legalább volt időnk megfőzni itteni első, OTTHONInak mondható ebédet. Csirke rizsával, salátával, desszertként eper csokiszósszal leöntve, grrr (csak hogy kulináris köcsögösködjek picikét).



Délután 4-kor kezdtem, egész hamar elment a nap, és este drága szobatársam azzal várt, hogy szerzett fuvart és végre tudunk tolni egy „PARTY IN THE USA”-t. Nem kellett sokat győzködni, másfél óránk volt elkészülni, aztán „el is lettünk szállítódva” Wisconsin Dellsbe, ahol pedig egy WETT nevezetű szórakozóhelyet vettünk célba. Nekem amúgy semmibe nem került az este, de azért 10$ a beugró, és gondolom a piák is valahol itt kezdődnek, de hát jókor lenni-jó helyen… Ez a kulcs! :D


Mint a filmekben: jó nagy hely, jó sok ember. Az első 5 percben megtalált egy csapat feka, az egyik elkezdte mondogatni, hogy milyen szép vagyok és hogy MÉG SOSEM LÁTOTT NÁLAM SZEBBET :D Szegényt nagyon megsajnáltam akkor :D Há’ hol él ez?!
Amúgy nem hip hop party volt, hanem tuc-tuc, de ez is elment fél 3-ig, mivel akkor volt záróra. Utána az emberek lelépnek házibulizni, és nekünk is sikerült eljutni a sofőrünk házáig. Én hamar bealudtam, mivel tudtam, hogy másnap OC-s leszek, tehát allday-allnightban sz*pom a f@szt, csakhogy szépen magyarosan fejezzem ki magam (na meg nőiesen persze).
5-re aztán csak-csak hazakeveredtünk, 7-kor pedig már kelhettem is életem első OC-jére, tehát nyitástól zárásig jártam-keltem, áztattam a csülköm, sípoltam a hülyegyerekekre, csúszdánál indítottam… És ahhoz képest, hogy nem éppen voltam top állapotban, egész jól kibírtam a napot. Még egy kis hungarian madafaka welcome-partyra is futotta az este, na meg persze egy újabb erőgyűjtő alvásra a következő OC miatt. Ami meg ugye tegnap volt.


Tegnap nagyon rossz kislány voltam, vagy inkább csak egy szimpla degenerált, derékfájós anyóka. Kábé mindenbe belekötöttek: „ne támaszkodj az oszlopnak; ne tedd keresztbe a lábad üléskor (TILOS BAZDMEG) … Szóval tegnap hivatalosan is bunkónapot tartottam, ami végülis mára teljesedett ki. Tegnap konkrétan repültem haza. Ha még két perccel tovább kellett volna maradnom, tutira kinyírtam volna valamelyik supervisort, vagy alapjáraton olyan tettem volna, amit kurvára nagyon megbánnék. Még kábé én teszek szívességet, hogy a kérdezésem nélkül lifeguardoskodok, amikor már a hátam közepére se kívánom. Emberundorom is lett nap végére, szóval megkoronáztam a napot. Hállelujja.
Na ma meg aztán tényleg kiteljesedett az egész napocskám. Fél 9-re valami szekjuritis szarra kellett mennünk, de miért is ne hagytam volna otthon az egyik papírt, de hála a jó égnek most nem csak én balfaszkodtam, fuckyeah!
Rohanás vissza, na de szép is az élet, persze, hogy most romlik el a kártya. Hát akkor meg rohanás a Resort szekjuritis emberéhez, kártyacsere, aztán irány vissza. Persze addigra már busz sehol, és a következővel se mehettünk el, mert mi nem ahhoz a csoporthoz tartozunk (más kérdés, hogy befértünk volna -.-). Instrukció: hívjá’ taxit bazzeg!
Még szerencse, hogy nagy taxit rendeltek a többiek, így aztán mi előbb le tudtuk inteni és beszálltunk előbb, de azt hiszem mindenki jól járt. Aki meg rinyál, az megkereshet a 198-as szobában, rendbe rakom az elméjét.
Fél óra buszút, 1 óra várakozás és ennyi. Megint eltelt az egész délelőtt, a SZABADNAPOM délelőttje kábé a semmivel. És utána még net sem volt (előre is sorry, akinek mondtam, hogy tolhatunk skype-partyt). Volt most 1 óráig net, aztán most megint nincs, szóval nem tudom mire fog felkerülni ez a poszt. Akartam pedig gyereknapot tartani a csajoknak, azt mondták eljönnek meghallgatni hogy szkájpozom Apuval, annyira vicces :D Szóval Papesz van egy dumád, innen is üzenik a csajok. Hja, meg hogy jól nézel ki :D
Perpill tehát épp döglés van, nemsokára meeting (persze, hogy a szabadnapomon), aztán megpróbálok netet varázsolni. Tényleg nem egy sétagalopp ez az egész, és már várom, hogy visszamehessek a Crash Landing’sbe. Tényleg visszasírom. Majd írok a lifeguardos élményeimről egy másik posztban, csak még emésztgetem a dolgokat. Még tényleg örülhetek, hogy lyuk van a seggemen és perpill még elvagyunk (ismét sorry a „nőieskedésért”). Apropó ha már a lyukaknál tartunk (oh, ide hallom, ahogy röhögtök, neeeeem, most nem az. tényleg). Szóval kivetették a piercingemet és 1 napig nem volt benn. Megerőszakoltam végül a buli estéjén, próbáltam belerakni a piercinget, de nem szenvedek. Natika megválik piercingjétől… Nincs kedvem újraszúrni, most nyáron meg úgysem rakhatom be. Ez van, nagy változások történnek itt :)
Amint tudok jövök ismételten. Holnap OC, csütörtökön csak 4-re megyek melózni. És reménykedem, hogy visszakerülök a Crashbe… Ma minden kiderül. Lelkibazdmegolásnak vége, jó volt kiírni piciny bánatfoszlányaimat :D Bye :*


3 órával később…

HEYYYYYYY! Na most már jópár fokkal jobb a kedvem! :) Kiderült, hogy a cseh csajok is beszopták (na nekik is szánok majd egy részt a következő posztomban) a szekjuriti kárddal, mivel nem volt egy papírjuk már az irodában, mármint a másik városban és onnan kellett visszataxizniuk. Fejenként 25 dollár. Én 4-ből megúsztam háhá :D Na de nem ezért van jó kedvem ám!
Most volt egy meeting, találkoztunk a fő-fő menedzserrel, nagyon nagy arc! A lényeg, hogy mosolyogjunk, mert ezen múlik a borravaló. Ez volt a lényege a fél órának, ami persze igaz is. Az új menetrend szerint péntektől ismét a Crash-ban dolgozom, kajak sírni fogok! :D Mert a legjobb, hogy szabadnappal kezdek! Hát ez mekkora jóóóó má’! Szóval morzsolgassunk egy pár könnycseppet a lifeguardos hetemért (SE). Jó kis csapat leszünk, és legalább többet tudom használni a fuckin’ angoltudásomat :D Igen, a kedvenc szavam a FUCK.


FUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCK


És akkor ennek örömére most szépen szkájpolok. Hja, ezt a zenét küldöm minden lelkibazdmeggel és hasonló finomságokkal küzködő sors és nem sorstársamnak.





RANDOM:
  •          pénteken szabadnapom lesz, vuhúú
  •         valaki elcserélte az egyetlen meleg pulcsimat (CampLeaderses). Szóval éljen a hidegség és esőség, én meg fagyjak szarrá
  •          rohad a lábam a klórtól
  •           finom a konzerv tészta
  •           mi is fázunk
  •           már csak 6 nap fizetésig
  •          pénteken szabadnapom lesz, mondtam már?! :D
  •          jövő csütörtökön is szabadnapom lesz :D
  •           még mindig van egy beadandóm, amit meg kéne csinálnom…
  •           hja és szabadnapom lesz pénteken! :D

Offoltam magam. Köszi, hogy olvastok, egy élmény amennyit kommenteltek! :D :D

8 megjegyzés:

  1. na persze... nem az a lyuk... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudtam, hogy tudtam! :D Luvnya... nem te lennél! :D <3

      Törlés
  2. Nati, élmény a blogodat olvasni, nagyon tetszik! :D kitartás! :*

    VálaszTörlés
  3. Majdnem végigsírtam, röhögve :)

    VálaszTörlés
  4. Kitartás! Kicseréltem a villanykörtét, amit a zsenik nem tudtak! :D Vördögke

    VálaszTörlés
  5. Papesz tényleg jól néz ki! ;)

    VálaszTörlés
  6. És tényleg jó :D

    VálaszTörlés