2013. június 21., péntek

Bedaráltak...

a szürke hétköznapok! :D

Konkrétan nem áll másból a napom, minthogy délután 3-ra megyek dolgozni, aztán kábé fél 1-re hazaérek, netezek 1 órát, bedőlök aludni, és dél körül felkelek két bőrönddel a szemem alatt, próbálom feléleszetni magam, 2 liter kávé és kezdődik megint ...



Na és eközben agyilag annyira leamortizálódok, hogy miközben sült krumplivá fotoszintetizálódom, egész egyszerűen óránként feleződik az IQ-m, tehát estére már "limes tart a nullábaaaaaaa"-állapotok uralkodnak (imádomamatekot -.-)

Ebből is látszik, hogy este képtelen vagyok már írni bármit is, de most megembereltem magamat, és a tervezett mini-romantikus kirándulásunkat Lillával eltoltuk (pontosabban az időjárás ellehetetlenítette a romantikázást), így homeless-ebédeltünk a kajáldában, és most itt ülök a nagy hallban, lopom a netet, és nézem, ahogy a kis milliomos csemeték Dzsekszonra táncolnak (valami idióta gyerekverseny - remélem nem szépségverseny- megy).

Az elmúlt három napban kasszáztam. Vagyis négy napban! Az első napban egy dzsámáikai lány TANÍTOTT BE... Hát ha ők ezt betanításnak veszik, akkor bekaphatják az összes ... Halvány emlékeim vannak még a teszkózásos élményeimből, azért ha én betanítottam valakit, akkor minden lóf@szt elmondtam neki, itt bezzeg... "Hát ezt nem így kellett volna" - NA ÉS MELYIK UJJAMBÓL SZOPJAM KI?! 

Ez a csaj amúgy rühelli a magyarokat, na de mindegy. Majd szánok neki is egy "Hogyan?" cikket... Muhahahaha :D Amúgy eléggé kiestek a szemei, amikor látta, hogy RoomCharges papíron 5 kibaszott dollárt kaptam borravalónak (ez azt jelenti, hogy majd a paycheckemre jön a zsé, amiből meg nem kap semmit). Majdnem 2 dolcsi még összejött kp-ban, de abból sem adtam :D Nem szemétkedésből, mert amúgy nem bunkóznék, de most mit kezdjek egy ilyennel?! Sokakkal beszéltük már, hogy vannak jófej dzsámáikaiak, de van egy pár, aki az évszázados rabszolgaságot próbálja ki rajtunk is, persze fordított verzióban. Egy ideig oké, megcsinálom ha dirigál, de azért mindennek van határa. 

"Nem vagyok hülye, csak az angolom szar!"

Aztán a következő 3 napban egy másik csajjal voltam, ő már egy fokkal jobb volt. Borravalók csurrantak-cseppentek, nem sok, de minden cent számít! A többire meg ugye ott a MasterCard...

Már 10 perce erősen gondolkodom, hogy mi történt még az elmúlt pár napban... Na mondjuk még az, hogy ismételten felcsaptam fodrásznak, már a második páciensemet készítem lassan már 4 napja! :D Ezért imádom a 110 V-ot... Mert egy töltéssel nem lehet megnyírni egy hajat. -.-"

Tudom, elég random ez az írás is, de ha valami eszembe jut, akkor muszáj írnom, mert elfelejtem :D Szóval jó is konyhán dolgozni, és még mindig jófejek a supervisorok, na mermá'hogy azért is, mert egyik nap kaptunk ingyé' STARBUCKS frapucchinot (huh ezt már lehet, hogy írtam), de tegnap is kaptam egyet (köszi Niki! :)). Volt ingyen pizza is, meg valamikor egy sajtburgert is elhozhattam. 

Őhm.. egyébiránt mi van még?! Ha szar idő, akkor épp szabadidőm van, ha jó az idő, akkor meg épp melóban rohadok... Szép egyenlet! Na de csak eljutok már végre a folyóhoz, vagy mondjuk a városba bóklászni, nemdebáááááár?!

Képek nagyon nem készültek, próbálom majd izzítani magamat! Addig is csókoltatok mindenkit, amint megtaláltam az agysejtjeim felét, nekiállok valami normálisabb bejegyzésnek. 


Továbbá nem sértődöm meg, ha életjelet kapok Tőletek Drágáim! Amennyiben fogom a netet, akkor megtalálható vagyok fészbúkon, g-talkon, net hiányában füstjelek, morzejelek, posta (nagyon vágyom ám cuki levélkére, küldhettek pénzt vagy kaját! :D ha érdekel a cím, megírom ! :D )


Tsók! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése