2013. június 14., péntek

Nati menni étterem. Nati menni mozi!

HEY! :)

Gondolom már nagyon hiányoltátok a bejegyzésemet, amit majdnem elsumákoltam ma is, de csak megírom, mert aztán még a végén lelkibazdmegom lesz! :D Azt meg sem én, sem a körülöttem élők nem akarják, mert akkor aztán nem bunkónap, hanem 
bunkóHÓNAP lesz... It's NOT good for U! :D 


Na hát szóval aztán... Kezdjük mondjukl a csütörtöknél! - DAY OFF 1

Az első szabadnapom, amikor végre NEM esett az eső! Így végre tudtam napozni, és végre megindultam a fekaság felé, vuhúúú!
Szóval feküdtem kábé 1 órát a napon, aztán végre ki tudtam próbálni pár kinti csúszdát is! Az első számú volt A fehér csúszda, ezen ketten mentünk Lillussal. Ez egy nagy U-alakú csúszda, de majd lefotózom Nektek, mert ez így nem megy át :D
Volt még egy csúszda, a sááárga, ami lényegében szabadesős... Baromi király! Végre adrenalin-túltengés, yeaaaaah!

Mivel a napozás egy idő után nem elégíti ki a vágyaimat, így új hobbi után néztem vala', méghozzá szkájpoztam pár emberkével, helyreállt a lelki békém, igazi ZEN-mester lettem ezek után! :D

A nagy szkájpozások viszont annyira kinyírtak, hogy le is dőltem aludni. Egyszer csak beront a Szőke, hogy akkor megyünk-e a vacsis-mozizós előre megbeszélt dologra. Volt 5 percem restartolni az agyamat, emberformát faragni és indulni. Kábé 1 óra kavarás után elindultunk öten a városba: két amcsi csajszi, a Szőke, és ketten magyarok. Elsőként is irány a Ginza of Tokyo nevezetű étterem!



Hát elég puccos egy hely, de hát első payday után vagyunk, hátnaaaaa! Persze ebből nem lesz rendszer úgy hiszem! :D Rögtön helyet kaptunk egy látványkonyhás asztalnál, ugyanis is itt minden asztalnál van egy minikonyha-sütővel, hűtővel, és előtted csinálják a kaját. Na szóval kulináris köcsögösködés mellett a retinapettingelhetünk a kajával is! :D

Én csirkés cuccot rendeltem, tobachi-san (vagy -val, foggggggalmam sincs, ez valami szósz, ami nem édes :D) Szóval a drága mester előttünk készítette el a rizses cuccot, a húsokat, és komolyan mondom felért egy minicirkusszal :D Én végülis ezt ettem:


Amúgy ez kábé másfél órás mutatvány volt, és ezután mentünk csak moziba! A 10 órási kezdést lekéstük, így mentünk a 10.35-sre. Kihasználtuk az időt, elmentünk a "Kalahari"-nak nevezett gigantikus épület másik részébe: mini vidámpark épületen belül. Szóval nagyon nagy királyságosság ám, van belül óriáskerék, meg mini vidámparkos cuccok, de leginkább kisebb játékok, 20 dolcsiért mindent ki elhet próbálni (mármint befizeted, aztán mehetsz mindenre). Volt ami ingyenes volt: bementél egy szobába, aminek pörgött az oldala, és amúgy ha már van benned pia, akkor tényleg nagy élmény kijönni a másik oldalán! :D

A filmről pedig... A Purge-t néztük, kurvajó, hogy azt sem tudtam mit jelent (ma néztem meg reggel :D). A lényeg, hogy ez egy thriller, nagyjából megértettem (szerény angoltudásommal is), bár a komolyabb monológok nem tudtak meghatni épp ezért, de a lényeget kivettem. Nézzétek meg, egész jó!

Még egy pár kép:






1-re hazaestünk, és elnéztünk még egy kis bulikába, kitáncoltuk magunkat, aztán 4-kor elmentünk aludni... A nap folyamán viszont Lillus faszán megégett a napon, már csak egy kicsit kéne sütni és jó lenne szerintem. Finom ropogós!
Na de félretéve a viccet, így kilőttük a városnézést (sosem jutunk már el ketten egyszerre valahova?! :D), és inkább aludtunk délig. Egész délután feküdtem az ágyamban és szkájpoztam. Végre tudtam ebédet csinálni, ami csirke volt zöldséggel, grrrrr!

Este aztán elmentem, futottam egyet, egészen jól esett :) Most meg már hajnali 1 van, 5 kávén vagyok ma már túl, és 6-kor legkésőbb kelni kéne, mert megyek Walmartba... Hja igen, bár beszakadt a tető, most már újra kinyitott, yeah!!! :D

Egyéb hírek:


  • mindjárt elkezd szakadni az eső. félelmetes dörgések vannak kinn
  • most vittek el egy jamaikai srácot a mentők...
  • reggel 6-kor tojásrántottát csinálok. Szobatársak legnagyobb örömére! :D
  • klotyópapírokkal alszom, mióta 8 tekercset eláztattak a csehek. Én nem adok nekik! :D
  • nem maradt valami sok pénz az első paycheckből
  • Petykónak ismét levágtam a haját. Körömolló helyett végre hajvágóval!
  • 1 óra napozás = fél flakon bőrnyugtató krémmel (és rohadtul fáj!)
  • utolsó szabadnapom, bűűűű :(
  • lassan érik egy lebaszós levél megírása... Nem úgy mennek a dolgok, ahogy az meg lett ígérve...


És végül egy partyfotó valamelyik estéről... Hát kábé ennyien bulizunk mi így együtt :)
Köszönet a képért Flórinak! :)


Aki először megtalál, vendégem egy sörre! :D 


Kisses'n'Hugs...

4 megjegyzés:

  1. Flóri vagyok :D és mellettem állsz :D kapom a sört? :D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem a kép jobb oldalán állsz,egészen pontosan ott,ahol a rózsaszín mintás fehér törölköző van kiterítve.

    VálaszTörlés
  3. Ú, nem ilyen magasnak képzeltelek :)

    VálaszTörlés