2013. május 31., péntek

Fire-party! :D

"Ha más mesélné, nem hinném el magamat" című sorozatunk második része következik...



Ahogy az lenni szokott, a meló után jól esik néha 1 kis sör, vagy valami hasonló finomság, így aztán pont úgy hozta a sors, hogy egybeverődött a fele magyar társaság, így kellemesen meg tudtunk ülni egy kis madafaka hungarian, valamint "I restauran'" and ha már ilyen hosszú ez a mondat, akkor ez good for you! :D (Részlet egy hungarian madafaka naplójából, alias a kis kabalaállatunk: Petya) Ne haragudjatok, ez a tegnapi este hozadéka, és mivel most már 1 óra van éjfél után, és már vagy 2 órája várunk a ruhánkra a mosodában. Na szóval na, értitek...

Ha már így megoldottam a bevezetőt, hát jöjjön az izgalmas rész... Éppen izgalmas álmok közepette fetrengek a francia emeletes ágyamban, mikor is pár perces vergődés után Lillus fel tud kelteni. Azt hittem, hogy ez még része a fiilippinek búcsúbulijának, ugyebár minden éjszaka őket hallgattuk hogyan bandáznak...
Na de lényeg a lényeg, hogy egyszercsak berontottak hozzánk, hogy FIRE, FIRE, PASSPORT, PASSPORT!
Mire átkonvertáltam magamban az előző 2 szót, már nagyban rángattuk ki magunkat a szobából és hát igen: kettővel arrébb ég valami :D Hát, miért is ne a közelemben ugyebár?! :D Remélem senki sem lepődött meg... Szóval miután kijártunk lábon egy kis szívinfarktust, és a vércukrunkat is felküldtük a p!csába, felkaptuk a laptopot-telefont- és én személy szerint az ipodomat és rohantam ki. Perszehogy az útlevelemet elkevertem, de annyira nem érdekelt akkor. Bár most már sírunk a röhögéstől, de azért bennem volt a remegés, na :D

Konkrétan elküldtek minket az apartman másik végébe, onnan néztük a dolgokat. Valahogy nem így képzeltem el, hogy találkozom a szexi tűzoltó bácsikkal, na de hát na... :D



Hja és még egy kép a kis menekülttáborunkról :D


Na szóval jó kis fire-party volt, fél 6-kor jutottunk vissza a szobánkba, így mosott sz@rként ért minket a reggel. Most hogy már túlestünk egy kis hurrikános dolgon, na meg egy kis "leégetjük a fél házat"-szituáción nem is tudom mi hiányzik még a repertoárunkból. Mit szeretnétek még? :D

A mai délelőtti program shoppingolás volt VÉÉÉÉGRE! Na persze majdnem nem lett belőle semmi, ismét hoztam a formám... Pontosabban ez most nem az én hibám, hanem a cseheké, mert kurv@ra nem maradtak a szobában, hogy bejussak dél előtt, miután végeztem a mosodában... 

SHOPPING. Hát mit is mondhatnék, végre találtunk egy jó boltot: 1 $-os bolt :D Igen, ugyanaz, mint az 1 eurós, tele van amerikás cuccal. Ki is fosztottuk, vettünk amerikás papucsot, party-poharat, hajgumikat, estébé estébé ...

Aztán beszabadultunk a WalMartba, végre el tudtam b@szni 50 $-t. Jól esett, na :D Persze ez kábé csak kaja volt. Na jó beszereztem még egy amerikános rövidgatyát. Mert kell és mert fuckin' american girl-ök leszünk :D Képek majd érkeznek, íme a shoppingolás utáni öröm:


Őőőőhm, miután megjöttünk lövettem egy fotót a szexuális lifeguard rucinkról, íme:



A meló ma baromi jó volt, először élveztem, mióta itt vagyok :D 6.5 órából 1.5 óra szünetem volt.. DE FIZETIK! :D És végre volt meló, péntek lévén kezdett beindulni a mókuskerék, már nem csak egymást néztük.

Itt meg még csak 1 múlt, 2 órája ülünk a mosodában, lassan végzünk az itteni első mosásunkkal (erre is ihatunk holnap, nemde?! :D ). Na jó, nem erre iszunk majd, hanem arra, hogy jön még egy rakat hungarian madafaka.

Délelőtt pedig meglátogatjuk a víziparkot civilben, váhvuhvááá :D Egy kis relax, 4-től ismét meló.

Jelentkezem majd ;)


1 megjegyzés: