2013. május 27., hétfő

DAY OFF!

Tegnap faszán bealudtam a laptop társaságában, szóval nem volt esti dorbézolás senkivel. Így viszont ma reggel frissen és üdén, végre jetlag-mentes stádiumban vetettem VOLNA bele magam a munkába, mikor is közölték velünk, hogy rossz az idő (igen, ezt én is észrevettem), ezért nem nyitják ki a kinti részt, szóval ma lesz szabadnapunk és holnap mehetünk 9-re dolgozni. FUCKYEAH! Annyi szerencséjük van, hogy nem lakunk messze, mert akkor tuti hisztiztem volna :D Végre egyszer lenne kedvem dolgozni, csinálni erre nem. Hát fuck.

Egyébirán meg jól jött a nap, kár, hogy kajám lassan elfogy, pontosan elfogyott, így ha szerencsém van és nem kell túlórázni szerdán, akkor be tudok menni a busszal a Wal Martba és tudok venni valami kaját. Amúgy meg mire vannak a jó barátok, ha nem arra, hogy muffint lopjanak a konyhából nekünk?! :D



Egyébként a délelőtt rendrakással telt, annyi energiám volt, hog még el is mosogattam azt a kemény 3 tányért és 2 kanalat, odanéééézzz! Ha már meló nincs, akkor el lehet 'intézni' a valós idejű életjeladást skype formájában. Örültem mindenkinek, csók még egyszer! ;)

Délután traccspartiztunk Lilluskával, aztán fogtuk magunkat és elindultunk a pötyögő esőben futni. Na jó, hívjuk inkább joggingnak :D Aztán végülis a nagy fáradtságra való tekintettel csak sétáltunk és traccsoltunk tovább. Készültek képek is, íme:



Micsoda zöld-ség :D
Továbbá pózekodtunk táblával is!


Majd aztán, hogy csillapítsuk étvágyunkat (vagyishát az enyémet, mivel én nem tudtam tarhálni a melóból), hát elmentünk az én melóhelyemre, VETTÜNK (persze employee-kedvezménnyel) sült krumplit vacsira, aztán meg még két cookiest is reggelire, yummi! 

Visszatérve csináltunk is képet, címként esetleg adhatnám a pózekodj a -saját pénzeden - vett kajával, vuhúú! Erről csak az jut eszembe, mikor először vásároltunk a Wal MArtban (na jó, eddig egyszer), és a kajákat fényképezgettük a padkán ülve. Képzelem hogy nézhettünk ki kívülről... Mint a debilek, bááászki :D






Amúgy a blogba még nem említettem a nap poénját, amit már fészbúkon említettem... Szóval a piercingem és a fülbevalóim kivételével egyet értek, sőt ezt alá is írtam. Na de hogy a hajszínemet megváltoztassam?! Are you f*cking kidding me?!  Erről ennyit...

Hja, azt sem meséltem, hogy a zuhanyzóval mit éltünk át az első napon. Szóval, ha néztétek a képet, de inkább mutatom mégegyszer:


Szóval ha jobban megnézitek van lenn egy csap és van fenn egy zuhanyrózsa. A víz csak az alsóból jön, és el nem tudtuk képzelni, hogy hogy a picsába francba jön az ki felül. Szóval első nap konkrétan fröcskölgettük magunkat :D Bár elképzelésünk sem volt, hogy hgoy tudunk majd hajat mosni. Már majdnem szobát akartunk volna cserélni, mikor mondták a többiek, hogy van valami rajz (persze, hogy nálunk nincs) és aszerint kéne lefelé húzni a dolgokat... Hát Lilluska drága ment és elkezdte tépegetni a felső, de víz sehogy sem jött belőle... Aztán persze kiderült, hogy az alsóból kell huzogatni valamit és úgy jön fentről a víz. Konkrétan mikor meghúzod akkor olyan hangot ad ki, mintha hányna valaki. Ideális nagy buli után :D

Asszem mára ennyi, lassan fekszünk, filmezünk, holnap meló 9-tól. Good night, kisses from the USA! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése