2013. május 30., csütörtök

ÉLEK ÁM!

Sorry, hogy nem adtam tegnap életjelet, de kajakra tornádó-készültség volt, fészbúkra még tudtam írni, a szálláson meg már nem volt net. Mindenesetre íme a tegnapi pötyögésem:

Hurrikán! HOL?

A mai napunk ismét korán kezdődött köszönhetően a cseheknek, mert valamiért 7-kor már csörömpölniük kell a teafőzéssel, pedig nem is mentek dolgozni, csak 10-kor boltba. Amúgy nem hogy megkérdezték volna, hogy „b@sszátok meg, kő’ valami?”, csak simán leléptek.
Végül Lillussal elmentünk futni és innen üzenem: Apa, igazad volt, jött a jó idő, 26 fok körül volt már délelőtt, majdnem megdöglöttünk futás közben.
Amúgy ma volt az első nap, hogy végre emberi formát ölthettem: kaptam kölcsönbe hajvasalót, és volt időnk is elkészülni kajálni… Hát erről is van mit mesélnem :D

Szóval tudni kell, hogy még mindig nincs kajám, és már pénzem se nagyon, hogy vásároljak ilyen szarokat (mármint köszi az SOS zsét, majd jól jön,h a be akarok vásárolni, de ilyen fost nem kívánok vásárolni, ami itt van). Tehát el szoktunk nézni az employee-camteenba, és ott olcsóbban tudunk kajálni. Aztán egyszer csak a konyhás néni gondol egyet és aszongya, hogy ingyé van minden. Na hát ma is elkiáltotta magát, mi meg ugrottunk rá, mint a ’hómlesszek’ alias hajléktalanok, a jamaikaiak ott vihogtak rajtunk :D Íme a mai hajléktalan-ebédünk, lehet irigykedni :D




Miután kigurultunk a kajáldából, én jöttem vissza átöltözni és 4-re mentem melóba. Ismét izgalmas volt, ugyebár ma is lifeguardként tevénykedtem, és azt hittem hogy boring lesz, mivel először le sem szartak. Ott ültünk háromnegyed ötig, aztán egyszer csak odaküldték betanulni egy sráchoz. Eltelt 20 perc és jöhettünk szünetre :D Aztán kimentünk a külső részre, nézegettük a semmit, hja le is b@sztak, hogy nem a szexi fehér felsőt vettem fel, csak egy fehér trikót, ami az enyém, de neeeeem baj.
6 fele elkezdtük bezárni a külső részt, aztán újra mentünk be felügyelni. Az egyetlen jó dolog az volt, hogy kipróbálhattuk az egyik csúszdaféleséget, ami leginkább egy vidámparki vizes-hullámvasúthoz hasonlítható. Hát öcsém, a nap fénypontja volt! :D Ha szabadnapom lesz, rohanok majd ám kipróbálni mindent! :P
Mentünk tovább, egyszer csak jön a supervisor, hogy menjünk le az alsó szintre, és mindenkit elkezdtek kiküldeni. Láttuk, hogy kinn durván szakad az ég, villámlik, és mindenki az alsó szinten üldögélt. Végre értelmet nyert a KEEP CALM elcsépelt mondata! :D Kábé fél órát csöveltünk ott, aztán mondták, hogy mehetünk vissza dolgozni… 10 perc múlva ismét szünetünk volt :D Végülis 9.10 fele végeztünk, hazajöttünk és most iszogatni fogunk, yeah! :)

Hja igen, elértük a 3000 megtekintést, szóval iszom Rátok! Thank you guys! :)




Május 30. - Tehát jöjjöna mai nap :)

Gondolom már kifolyik a szemetek az olvasástól, meg igazából már az enyém is, szóval próbálom rövidre fogni :D

Tegnap jó kis iszogatós estet tartottunk a lánykákkal, 1 körül sikerült lefeküdni, így a reggeli 7-es kelés nem épp volt a legjobb. Ismét lifeguard meló, szokásos dolgok, megyünk össze-vissza. Kicsit unalmas, kivéve ha jön egy kis viharocska, aztán korán be tudjuk zárni a külső részt :D

4-ig voltam, aztán fogtuk magunkat a csajokkal és elmentünk csúszdázni. Oh hát.... fucking awesome volt! :D A Thrift Shop c. szám sora jut erről eszembe, kajak mi is úgy vigyorogtunk végig, mint a fekák ebben a klipben: Thrift shop

Aztán, hogy még fokozzuk az izgalmakat, elmentünk a 4D-s moziba. Rólam tudni kell, hogy nem vagyok az a nagy mozizós, inkább otthon filmezek, 3D-s moziban sem voltam még... 
Mondjuk erre az 5 perces kis filmre is kellett ám időt szánnunk, ugyanis nem akartak beengedni minket. Nincs még security cardunk, szóval 5 kibebaszott percért rohangáltunk fél órát, de megérte! :D 4 féle filmet lehet megnézni, mi a Frankeinsteint néztük meg, ááááááááh marha jó volt! :D 

Most pedig visszakecmergek a szobámba (a mosodában üldögélek), próbálom megkeresni elveszett humorforrásaimat, aztán nézek egy filmet és relax! :)

Holnap végre bejutok a Wal Martba, csaktán' tudok valami érdekes eseménnyel szolgálni ;)

Csókoltatok mindenkit :*

Ittam Rátok! :D 



3 megjegyzés:

  1. hiányzoooool Natikaa♥ épp éhezem.. köszii a kajcis képet :DD ! énis akarok vízicsúszdáznii:( olyanokat sírok a bejegyzéseiden:DD puszii♥ Ginaavoltaam:) ui.: másodjára írom már a komit.. mert nemküldi el ez a hülyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:( nasziaaaaaaa♥

    VálaszTörlés
  2. Nati ne máááár!!! Tudod, hogy fogyózom, és ilyen képet pakolsz kiiii? :D Örömhír: Nem ettem meg a két kocka csokit. :)Vördögke

    VálaszTörlés
  3. Ginus cukker vagy! :)))

    Verám, hát látod én még innen is törődöm veled :D :)

    VálaszTörlés