2013. május 23., csütörtök

megérkeztünk! :)

Üdvözlet minden egyes drága Olvasómnak a Wisconsin állambeli Chula Vista Resortból! :)

A repülést sikeresen túléltük, de azt most megmondom, hogy hazafelé én oltári nagy bulit csapok előtte, hogy aztán az egész utat végigaludjam! Az én seggem hátsóm erre nincsen kiképezve :D

Perpill amúgy reggel 6 óra van, 1 órája szenvedek, azt se tudom mennyit aludtam összesen, de most már nem tudok.

Szóval ott tartottam a sztoriban, hogy végülis csak leszálltunk Chicagoban (fél órás késéssel), lebattyogtunk és akkor először is be kéne jutni az országba... Elég rendesen rá voltam/unk(?) parázva, már borítékoltam, hogy én leszek a kiválasztott, akit elvisznek vallatni negyed órára... DE NEM! :D

Legnagyobb meglepetésemre csak annyit kérdeztek, hogy "most járok először az Államokban?!" Aztán ujjlenyomatot vettek, aztán egy kis retinapetting a retina scanerrel (vagy mivel :D), és jöhettem is.   

Csomag felvéve, dekkolás a reptéren várva a kis buszunkat, közben beleszippantottunk az amerikai fresh airbe, pózerkodtunk is...



... aztán végre előállt a mi kis cunci iskolás FEKETE autóbuszunk... Sárgának nem sárga, de a mienk ;D


A sofőr bácsi nagy arc volt, és tényleg jófej... Itt mindenki jófej :D Közel 4 órát utaztunk, közben tiszteletünket tettük egy "kis útszéli kajálósoron", ami itt konkrétan egy kaja-plázával volt egyenlő. Az idő eléggé szar esős volt, egy óra utazás után végig esett.

Itteni idő szerint fél 10-re meg is érkeztünk, és elfoglalhattuk a szállást. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem jó, mert mondjuk emeletes ágyak vannak, de kábé akkora mintha 3 "belsőkolis ágyat" egymáshoz csapnánk :D Itt minden nagy, a tűzhely is kábé kétszerese az otthoninak, meg úgy tényleg minden.

Wifi van, bár mivel 100-an csüngünk rajta egyszerre, így tegnap elég nehéz volt szörfölni, ráadásul a jel elég gyenge a szobákban. A filippinók tanácsára (mert hogy itt minden és mindenki van!) a mosodában fogjuk lebonyolítani a komolyabb beszélgetéseket, itt elég, ha csak életjelet tudunk adni :)

Na igen, egy kis szó az itteniekről... Hát baromi nagy üdvrivalgás volt, mikor ideértünk :) Kár, hogy ez a csoportocska 1 hét múlva lelép, mert mindenki hatalmas arc... Csak megkérded, hogy where is the party?/welcome drink?, aztán már landol is a kezedben valami ismeretlen eredetű sör (egyéni tapasztalat :D)

A mai nap lesz egy kisebb tájékoztató, aztán elvisznek minket a Walmartba shoppingolni, utána meg "felfedezzük Amerikát" :) Készítek majd az apartmanról is képeket, mindent szépen sorjában! :)

Hja, és köszönöm a sok üzit, nagyon aranyosak vagytok! Hamarosan jelentkezem, tsók! :*


3 megjegyzés:

  1. Váá, dejó! Várom a további élményeket (meg sok-sok képet!:D)

    VálaszTörlés
  2. nahh, először gondoltam, beleolvasok a blogodba.. aztán azt hogy mégsem.. DE beleolvastam és gratula zenejány :) Kíváncsian várom a fejleményeket!
    Lolli

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Lálli! :)))

    Nóri, lesz ám... :)))

    VálaszTörlés