2013. május 23., csütörtök

Budapest-Chicago 3 percben :)

Míg a többiek a jetlag tüneteit próbálták enyhíteni és relaxáltak, addig próbáltam hasznossá tenni magam és letöltöttem 5-féle videóvágó-szerkesztő programot (mindegyik sz@r), és próbáltam 3 percbe belesűríteni az utazásunkat és érkezésünket :)




És most már én is vízszintesbe helyezem magam; holnap orientáció lesz, de szerencsére csak egytől... És mivel még éjfél sincsen ki tudjuk aludni magunkat. Jó éjt! :*

Ui.: életjeleket várom ám! ;)

5 megjegyzés:

  1. Szia! Miért felülről kell ezt olvasni? Nem-e lehetne-e (:) ) megfordítani? Vagy csak engem zavar?
    Padre

    VálaszTörlés
  2. Te olyan hülye vagy, de imádlak és örülök hogy megcsináljuk az álmunkat! Ilyen külön-egyben módon :D <3

    VálaszTörlés
  3. Padre... hát ezt most nem értem, hogy hogy érted?! :D Felvilágosítanál? :)

    Luvnyim én is örülök, és várlak Titeket Börgivel együtt! :*

    VálaszTörlés
  4. Mindegy, már megbékéltem vele :)

    VálaszTörlés