2013. május 28., kedd

Sose tervezz...

Üdvözletem mindenkinek, aki idetéved, vagy éppenséggel tűkön ülve várja mindennapos, talán nem éppen unalmas pötyögéseimet :) Külön köszönet azoknak, akik kommentelnek, illetve akik külön véleményezték a blogomat, nagyon jól esik az effajta támogatás, nem is gondoltam volna, hogy ilyen sok mindenkit érdeklek majd :) Amúgy pedig lassan átlépjük a 3000 oldalmegjelenítést, szóval majd iszom Rátok! :D 




Na nézzük mi is történt mostanság... Ugyanis mindig kihagyok néhány dolgot, még mindig túl sok az információ! :D Tegnap ugyanis lefelejtettem, hogy szakmát váltottam: fodrász lettem, de nem magamnak "komponáltam" új sörényt, hanem az egyik srácnak: méghozzá (figyeljé') KÖRÖMVÁGÓ ollóval nyírtam fel féloldalt a haját, aztán szintén eme nemes tárggyal RÍTKÍTOTTAM meg a haját. I'm a fuckin' hairdresser! :D 

Ennyit a tegnapról. Ma éppenséggel ismét korán kellett kelni, 9-re mentem dolgozni. Megemésztve a tegnapi szabadnapot, gondoltam majd ma jól kidolgozzuk magunkat, de neeeeeeeem. Nem is a Crash Landingsbe voltam, hanem szakmát váltva (ismételten, haha), LIFEGUARD lettem. Tudjátok, mint a Pamela Ánderszón in dő Béjvács. Na persze nekem nem volt olyan szexi tukános piros fürdődresszem, csak egy sima mezei piros rövidnadrág, és egy GARBÓval ékesített feszülős, fehér póló. I HATE IT! Olyan érzés volt, mintha éppen fojtogatnának. Nyáron. Blöeee

Na, ha már túlléptünk a ruhák iránti ellenszenvem, akkor szépen oda is csapódhatunk egy lifeguard csajhoz, aki amúgy Wisconsin állambeli (40 km-re lakik), faj: fehér ember, kor: 20, nyelv: fuckin' american english, amit kurvára nagyon nem értek, ha madafakába tolja.
Feladat: 30 percenként kell váltogatni a helyeket, nézni az embereket, inteni, ha csúszhatnak a csúszdán, kiszedni a gyereket, ha épp belefúlni készül a vízbe, mosolyogni a feka bácsira, aki relaxál a bébimedence mellett, elindítani a vidámparkhoz hasonló "vízi hullámvasutat". Na szóval ilyesmik :) Nem rossz amúgy, de most 1-2 hétig itt szophatok, de még a saját melóhelyemen sem tanultam be mindenhol, erre átraknak :D Nem rossz, persze, de fasznak kinek van kedve 12 órázni, megdögleni a melegben? Pláne, hogy kábé ki kell szedni azokat az embereket, akik hát... Hogy is mondjam... A bubis medencében verik a farkukat?! :D És ez komoly! :D Nem én találtam ki, az igazi lifeguardosok mondták... Szóval így menjetek aquaparkba! :D

2 szünetem is volt, végre bekóstoltam a pizzát, amiből már vagy 100-at csináltam: ÉS FINOM! Undorítóan néz ki, de finom.

Miután jól "kimunkálkodtuk" magunkat, kezdetét vette AZ orientáció. Minden új Chula Vistás dolgozónak ott volt a helye, amolyan biztonsági dolgokkal teli, "agyfasztkapokmá"-feelingű dolog volt. Én konkrétan a szemhéjamat tornáztattam, nagyban pislogtam, el ne aludjak, na meg persze tartottam a fejem, ne hogy leessen az asztalra :D

Timetable. Hát elég fasza a beosztásom, ugyebár nem csütörtökön lesz az a bizonyos következő szabadnap, hanem majd jövő kedden! Viszont már két napja cookieson élek, és már kezd kicsit elegem lenni. Mindenképp kéne shoppingolni, de másra nem fogom ráhagyni, hogy vegye meg a fél boltot, szóval ha minden jól megy és nem változik a menetrend, akkor pénteken be tudok menni a városba busszal (mármint amiért kicsengettük azt a bizonyos 100 $-t) és jóóóóól bevásárlok, yeah! :D
Most nézem, kétszer leszek OC-s, ami azt jelenti, hogy nyitok-zárok... MÁR ÚGY VÁROM!

Miután "ki-fákkjúztuk" magunkat, visszajöttünk a szállásra, kaptam 'ajcsiba' egy tasakos müzliport, ami a holnapi ebédem lesz :D Aztán a nagy dumálások közepette inkább fogtuk magunkat az egyik cseh csajszival és elmentünk futni. Asszem nagy HEROk vagyunk, ez nem kérdés.

Nem mellesleg ma van a fillipinek utolsó napja, jól bevásároltak, aztán mire visszaértünk már volt egy kisebb before-party, aztán kaptunk sört is :) Erről hoztam ma képet Nektek:



Holnap csak 4-re megyek dolgozni, így tudok aludni végre. Csók mindenkinek, hamarosan jelentkezem! :*

3 megjegyzés:

  1. Hmmm :D azért a "szexi tukános" felsős kép után remélem csinálsz majd "sima mezei piros rövidnadrág, és egy GARBÓval ékesített feszülős, fehér pólós" képet is :D :D:D:D

    VálaszTörlés
  2. hátpersze... úgy nézek ki, mint egy kötözött sonka :D :D

    VálaszTörlés
  3. Csajszi, augusztus végére jól fogsz kinézni! :) Vördögke

    VálaszTörlés